Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit heeft ook gevolgen voor volgend jaar denken ik voor de eigenaar ....
Hou maar op te speculeren... er is zo veel meer aan de hand daar dan alleen dit... bewezen notoire oplichters dit... zaak gesloten onder wet bibob
Hou maar op te speculeren... er is zo veel meer aan de hand daar dan alleen dit... bewezen notoire oplichters dit... zaak gesloten onder wet bibob
Bron? Bewijs m.b.t. deze uitspraken?
Ik heb 2 keer besteld bij deze winkel en beide keren moest ik terug omdat de helft er gewoon niet bij zat, gratis vuurwerk dat was beloofd en zelfs op de afhaalbon stond, zou ik ineens geen recht meer ophebben omdat ik ook een pakje thunder shocks besteld had, daarom heb ik daar ook niets meer besteld. Ik kan me voorstellen dat het 1 keer gebeurd, maar 2 jaar op rij... Het kan pech zijn, maar wel heel toevallig.
Ik heb ook verhalen gehoord dat er wel meer rond deze winkel speelt, of het allemaal klopt weet ik niet.
Dit zal hoe dan ook (financiele) gevolgen hebben voor deze zaak.
Op dit moment heeft het ook financiële gevolgen voor de klant en dat vind ik een stuk triester :(
Waarom zit dit topic in het archief? Het zou wat mij betreft best naar het actuele gedeelte verplaatst mogen worden.
Bezoekers van dit forum en Googelaars die op zoek zijn naar meer info om hun welverdiende geld terug te krijgen zou dit topic nog wel eens van pas kunnen komen omdat hier liefhebbers zitten die topics blijven updaten. Waarom niet je medemens helpen? Ik zou ook niet willen dat ik geld kwijt ben ondanks dat ik netjes besteld en betaald heb.
Ik las net op social media dat nog niemand het geld terug heeft gekregen.