Cees van der Horst Breda

En ook dit jaar weer goede ervaringen opgedaan met deze prima zaak. Alles is netjes geregeld en er loopt veel vriendelijk personeel rond. Het duurde iets langer dan ik verwacht had, maar dat had ik niet als storend ervaren. Er werd ook heel de tijd koffie uitgedeeld aan wachtende mensen, dus dat was ook gewoon prima geregeld. Sommige mensen kregen niet alles geleverd omdat zij dan veel Rubro of Mania hadden besteld, maar dat was natuurlijk al bekend met de leveringsproblemen. Gelukkig zelf wel alles gekregen, maar ik had relatief een kleine bestelling ( vergeleken met andere haha ).

Volgend jaar zeker weer bij deze topzaak bestellen!

Ondanks dat ik hier iets langer heb moeten wachten dan gehoopt vannacht, toch prima geholpen. Alleen een beetje raar gedoe met een vervanger voor Joe's Hummers en 5 x Reuzen Astronaut. Daar had ik vooraf contact over gehad (via pm hier) dat ik wat bij zou betalen voor een Yellow River. Vond ik eerst vreemd, maar daarna gezegd dat ik het prima vond. Kreeg ik in de winkel naar mijn hoofd geslingerd dat ik er niet van uit moest gaan dat ik die er zomaar bij kreeg.....terwijl ik dus al afgesproken en ook in de winkel had aangegeven dat ik wat bij zou betalen...hoefde uiteindelijk niet dus ook prima!

Ik was er rond 07.45. Helaas was er iets mis gegaan met mijn bestellingen en moest ik lang wachten. Wachten was geen ramp. Gezellig met Cees staan praten en met de crew van omroep brabant. Bedankt voor het vuurwerk

Bestelling opgehaald, de winternight en de redheat waren er niet. Daarvoor moest ik terug komen, Dat was ff pittig en ik ben iemand die dan heel slecht ter plekke naar tevredenheid een vervanger uit de mouw schud en we moeten nog naar rotterdam en hebben een jonge hond die niet om de haverklap in de bench kan. Bij uitzondering zo cash het aankoop bedrag terug gehad, TOP Horst! 1 foutje wel, miste een stuk gratis vuurwerk maar door het voorgaande kan ik daar echt niet mee zitten. Volgend jaar weer !

Vanmiddag terug geweest voor mijn Vuurwerkmania bestelling, Red Maroon was iig aanwezig net zoals double demolition en the junk

Helaas geen 3x Heaven (was bekend), maar helaas ook geen Winternight! Wel 2 mooie vervangers, Pangu - Breda's Finest en en Pangu - Garden Party 2. Goed geholpen, goede service, top winkel!

Afgelopen nacht om 1.30 geweest. Weer niet lang hoeven wachten en op vuurwerkmania na mn hele bestelling weer compleet. Vanmiddag even terug geweest om mn collision thunder en red Maroon op te halen. Goede service, lekker bakkie koffie,en altijd alles compleet! Echt een top winkel!!!

Helaas stond mijn bestelling nog niet klaar maar is naast de deur dus uurtje later terug gekomen en na controle alles compleet ontvangen. Ze zijn inderdaad zelf diverse boxen uit Duitsland gaan halen zoals de Red Maroon en dat vind ik echt top service hoor! Uiteindelijk alles dus dik in orde!

Laatst bewerkt:
Voor het 4e jaar op rij weer bij BredaVuurwerk besteld.
Dit jaar niet tijdens de freaknacht opgehaald omdat alle blokken al vol zaten.
Het was goed druk rond 19.15 uur. Voornamelijk bij de ophaalbalie.
Even moeten wachten en uiteindelijk zijn we naar de andere kant gestuurd om mijn mooie bestelling op te halen.
Na alles nagekeken te hebben (alles was er inclusief de Red Maroon) het in de auto gepropt.
Met wat hulp alles in de Opel Karl gekregen :handsup:
Daarna nog wat in de winkel besteld. Na even gewacht te hebben heb ik mijn bestelling gekregen en kon ik weer naar huis toe.
Weer zeer tevreden over de service. Ondanks de drukte ging het redelijk snel. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Mij zien jullie volgend jaar weer terug !!

Zojuist geweest. Op de sites was er een 2=1 actie van de Embryo, 2 cakes. Bij uitlevering was dit 1 cake + 1 fontein. Eerst zo Laten zitten omdat ik dacht dat ik het verkeerd gezien had. Bij rondje door de showroom zag ik dat het wel klopt wat ik gezien had. Na overleg om kunnen ruilen voor Hoax&Insomnio. Die heb ik nu beide 10 stuks haha. Bedankt voor het omruilen!

Gisteren ook geweest en keurig geholpen .stond in een half uurtje buiten met mn bestelling.
Alles werd gechekt en was voorradig. Veel parkeerruimte en vriendelijk personeel.

Ga vanmiddag naar topvuurwerk en hier nog even los shoppen voor wat klein grut.

Volgend jaar zeker weer hier bestellen.

28 Dec 0200uur de bestellingen opgehaald. Was er lekker rustig, de drukte was net geweest. Prettig ontvangen en zelfs wat te drinken gehad. Vriendelijk personeel met kennis van zaken en een mooie showroom, natuurlijk.

Dikke aanrader van onze kant!!

PS. aan 't begin van de video zie je Breda Vuurwerk: https://youtu.be/5ixC4Ny6a50

Echt een top tent ben hier gister voor de eerste keer geweest (freakmiddag helaas gemist door de sneeuw)
Super snel geholpen en kreeg als alternatief voor joe,s hummers die niet werd geleverd return of the phoenix aangeboden , die ik uiteraard met liefde aan heb genomen :cool:
Volgend jaar zien jullie mij zeker weer terug!

Voor het eerst hier besteld, ze hadden goede acties en de importeurs voor kwaliteitsvuurwerk dus dan is de keuze simpel. De bestelling lag klaar, ook al was ik te laat, werd binnen enkele minuten geholpen, vervolgens nog even wat extra's in de losse verkoop gekocht en dat ging ook erg snel. De showroom ziet er ook erg mooi uit. Volgend jaar zeker weer. Bedankt voor de service!

20171229_113255 [Desktop Resolution].jpg20171229_113300 [Desktop Resolution].jpg20171229_113501 [Desktop Resolution].jpg

Gisteren avond alles opgehaald alles compleet op 1 van de 3 Transbombers na dat was wel erg jammer. Vreemd ook dat je die in november besteld en dan opeens op zijn… lijkt me toch dat dit op volgorde van bestellen zou moeten gaan. Maarja in iedergeval iets anders uit kunnen zoeken.

Op 28e om 00:00 opgehaald. Duurde eventjes, maar dat vond ik niet erg. Beter dan heel vroeg in de ochtend met mn slapende kop. Red Maroon dag later opgehaald, verder alles geleverd, 0 vervangers! Top tent jongens.

Gelukkig nieuwjaar allemaal.

Back
Bovenaan