Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Top zaak inderdaad!

Je kan daar eigenlijk de hele dag wel zitten te genieten van alle mensen, de koffie en de (heerlijke) cake(s).

Bedankt Gerrit!

Top Service. Top Prijzen. En ondanks de drukte toch altijd even een persoonlijk praatje! Volgend jaar nog maar meer bij jullie bestellen. Misschien dat we van het weekend nog wel een keertje langskomen :D

2 uur rijden, toen ik aankwam was de parkeerplaats helemaal vol en ik dacht dat het wel eens lang kon duren, met 15 minuten stond ik weer buiten :). Alles top geregeld, alles aanwezig en ook nog eens alles droog. Liep iemand netjes mee naar de auto.
Mijn advies is wel een paar kaplaarzen aandoen als je schoenen niet tegen wat modder kunnen :)

Vandaag tegen een uurtje om 07:15 aangekomen in de zaak na een dikke 3 uur durende reis. Eenmaal aangekomen kregen we direct een warme kop verse koffie aangeboden. Nadat we ons weer een beetje mens voelde, in plaats van ingeblikte visjes, hebben we een ronde winkel en dummy’s gedaan en aangegeven dat we aanwezig waren.

Meteen werden medewerkers ingeschakeld alles bij elkaar te zoeken en de bestelling naar de voorzijde te brengen. De bestelling werd samen met iemand van Mega Vuurwerk gecontroleerd. Grote complimenten aan Gerrit dat hij koste wat kost alle artikelen optijd voorraad heeft proberen te krijgen. Een aantal afkeurartikelen werden opgelost met een keuze voor een (meer dan) waardige vervanger of centen terug.

Gerrit en team hartstikke bedankt! Wij zijn weer erg tevreden huiswaarts gegaan! Allemaal een fijne jaarwisseling en nog veel succes de komende verkoopdagen.

Laatst bewerkt:
Vanavond uurtje gereden vanuit Zwolle, rond 20:00 daar. Bij aankomst kopje koffie en plak cake gehad tijden het wachten. Er leek even wat verwarring maar binnen 20 minuten zat alles toch in de auto, behalve dan de brocade waterfall van cafferata want die was niet geleverd.

In tegenstelling tot mensen boven mij kreeg ik geen gelijkwaardige vervanger maar kon kiezen: geld terug of voor 25 euro uit losse verkoop zoeken. In principe niet heel veel mis mee natuurlijk maar met 25 euro kom je niet heel ver zonder korting, dus geld teruggevraagd. Geef ik wel uit in de freakactie van 2018:wink:

In tegenstelling tot mensen boven mij kreeg ik geen gelijkwaardige vervanger maar kon kiezen: geld terug of voor 25 euro uit losse verkoop zoeken. In principe niet heel veel mis mee natuurlijk maar met 25 euro kom je niet heel ver zonder korting, dus geld teruggevraagd. Geef ik wel uit in de freakactie van 2018:wink:

Je moet soms ook even een beetje onderhandelen natuurlijk. Bij andere winkels kreeg ik vandaag ook een aantal keer een vervangend product aangeboden waar ik niet heel erg content mee was. In alle gevallen met wat onderhandelen kreeg ik een meer dan waardige vervanger. Misschien een tip voor de volgende keer :)

Je moet soms ook even een beetje onderhandelen natuurlijk. Bij andere winkels kreeg ik vandaag ook een aantal keer een vervangend product aangeboden waar ik niet heel erg content mee was. In alle gevallen met wat onderhandelen kreeg ik een meer dan waardige vervanger. Misschien een tip voor de volgende keer :)
Heb ik nog wel geprobeerd maar ze bleven vasthouden aan die 25 euro en ik had geen zin om door te zeuren. Moet wel toegeven dat mij pogingen tot onderhandelen nogal stuntelig zijn hoor, dus daar zal het wel aan hebben gelegen:p

Balen van die brocade waterfall inderdaad.Heb er de spinning to white blink voor gekregen van showtime mij best.

Tja wat kan ik nog over deze winkel zeggen wat nog niet gezegd is...
Inmiddels het 2e jaar dat we naar Leeuwarden zijn afgereisd en zeker niet het laatste.

Ik sta er nog steeds versteld van dat, ondanks alle bekende leverproblemen, onze bestelling op 2 artikelen na volledig klopte. Als je weet dat we een bus nodig hadden om het te vervoeren is dat een hele prestatie.

Gerrit nogmaals dank voor de geweldige service en tot volgend jaar :thumbup:

vanochtend mijn vuurwerk bestelling ophalen wat ik via vuurwerkmenia met vuurwerkfreak actie had besteld en via oppikpoint kon ophalen bij franeker....dikke teleurstelling want het was er niet...en mijn geld moet ik maar terug claimen bij mania zelf werd er gezegd...dikke doei voor jullie kom daar nooit weer....door naar leeuwarden om nog wat cakeboxen te kopen bij mega vuurwerk..
het hele ratteplan lag daar wel en nog meer wat ik wou...ben goed geholpen door gerrit en heeft ook nog een mooie korting gegeven,dat is nou klant vriendelijkheid.dus bij deze dikke pluim voor gerrit en cker tot volgend jaar.....:):)

vanochtend mijn vuurwerk bestelling ophalen wat ik via vuurwerkmenia met vuurwerkfreak actie had besteld en via oppikpoint kon ophalen bij franeker....dikke teleurstelling want het was er niet...en mijn geld moet ik maar terug claimen bij mania zelf werd er gezegd...dikke doei voor jullie kom daar nooit weer....door naar leeuwarden om nog wat cakeboxen te kopen bij mega vuurwerk..
het hele ratteplan lag daar wel en nog meer wat ik wou...ben goed geholpen door gerrit en heeft ook nog een mooie korting gegeven,dat is nou klant vriendelijkheid.dus bij deze dikke pluim voor gerrit en cker tot volgend jaar.....:):)

Had dit zelfde ook in Lemmer, wordt hopelijk nog wel opgelost. Zou jammer vinden als ik mijn maniaboxen niet krijg, verheugde mij er zeer op.

de 28e stonden we om 07.00 uur in leeuwarden en na een lekker bak koffie was daar mijn bestelling al!
vlot bij elkaar gezocht en zelfs het fairy tail ass. wat er later aan toegevoegd was kwam te voorschijn.
. met een klein half uurtje konden we onze weg alweer vervolgen richting onze oosterburen. de manier van aanpak t.o.v. vorig jaar was zeer goed en niet meer chaotisch en druk. ook de handjes die helpen om alles even in de auto te plaatsen zijn zeer welkom.
gerrit en zn mannen weten van wanten. bedankt en tot volgend jaar weer :D

Ik was ook met een half uur weer weg uit Leeuwarden. Had wat mij betreft nog wel langer mogen duren. Koffie en cake stond klaar voor iedereen. Weinig bekenden helaas voor mij dit jaar, volgens mij amper leden van het forum gesproken. En de mensen vanuit Leeuwarden kon ik niet verstaan.. :D

Vanochtend was dit mijn 1e adres,was zo'n beetje gelijk aan de beurt,ook de bestelling was er binnen 10minuten inclusief hulp bij het inladen,klasse!

Ik was ook met een half uur weer weg uit Leeuwarden. Had wat mij betreft nog wel langer mogen duren. Koffie en cake stond klaar voor iedereen. Weinig bekenden helaas voor mij dit jaar, volgens mij amper leden van het forum gesproken. En de mensen vanuit Leeuwarden kon ik niet verstaan.. :D

Nam jij een karton Kyshen of zoiets?

Gisteravond rond half 10 stond ik bij Megavuurwerk op de stoep, toen me bestelling naar buiten kwam rijden leek het veel, maar het paste gelukkig op 2 na in de kofferbak ( hyundai i10 ) niet zo groot dus. Top order checker, werkte al vanaf 4u, lange dagen voor hem dus. Alles was compleet en dus weer huiswaarts.

Laatst bewerkt:
Vanmorgen ook geweest, mooie winkel met heel veel dummy’s. Schitterend om naar te kijken!
Snel geholpen en na een omwisselactie het juiste jaar meegekregen, Gerrit was druk aan het babbelen met klanten, maar even snel gedag gezegd. Deur daarna netjes open gedaan, top! :cool:

Tot volgend jaar!

Net terug uit Leeuwarden.
2.5 uur heen en terug om vuurwerk te halen, met de top2000 aan. Gelukkiger kun je een man niet maken :p:D
Het was nog flink druk maar prima geholpen. Netjes samen controleren en alles in de auto pakken. Gerrit was druk aan de babbel, maar voor mij nog de Brasilian box geregeld voor een mooie prijs, zoals afgesproken.
Helemaal top en tot volgend jaar !
PS: effe nieuwe bestrating er in, want mijn schoenen zijn vies :rolleyes::wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan