Vuurwerk Almere Haven Freak Actie 2017 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Freak actie.

Tot aan zondag kan ik nog kijken wat er eventueel mogelijk is via een PM bericht.
Na het weekend is het echt over !
Dan gaan wij de laatste dingen regelen en open vanaf 11-12-2017 met de showroom.

Dennis

Van de week nog een bestelling geplaatst tegen mooie kortingen. Top service en mooie prijzen. Vorig jaar was alles goed geregeld en ik kan niet wachten om weer langs te komen.

Onze Freak actie zit erop voor dit jaar.

We willen jullie bedanken voor jullie bestellingen dit jaar.

Dit was ons 2e jaar op Vuurwerkcrew en we komen zeker terug volgend jaar in januari.

Wij gaan hard aan het werk om de laatste dingen in de showroom klaar te maken zodat we volgende week maandag open kunnen op De Steiger in Almere Haven.

Hebben jullie nog vragen over je bestelling dan kan je dit doen via een PM of even via [email protected]

Dennis

Banner-300-150.jpg

Laatst bewerkt:
Toch wel mooi hoor alle winkeliers die er samen met de freaks vanaf januari al weer vol voor gaan, zo kunnen we mooi met z’n allen vanaf januari weer met vuurwerk bezig zijn!
En niet zoals ‘vroeger’ voor het internet tijdperk, pas vanaf november/december.

Top! Heel veel succes ook met het verwerken van alle bestellingen voor de freaks :D

Dennis, jij ook bedankt voor het mogelijk maken van deze acties. Hierdoor ga ik dit jaar voor het eerst kennismaken met de Pangu en Evolution producten. Ben benieuwd en tot de 28e!

Vorig jaar 1 blok van katan besteld en wat klein spul. Dit jaar het gros van mijn collectie bij jullie besteld. Mooie prijzen en service en communicatie zijn erg goed.

Ook van mijn kant erg bedankt! Na de goede ervaringen vorig jaar dit jaar wederom hier besteld. Er staat een hoop Evo op mn lijstje voor volgend jaar, dus ik komt vast weer terug!

Ook wil ik Dennis super bedanken voor de service en communicatie over t afgelopen jaar met deze topwinkel. Goede prijzen en bij wensen stond je ook gelijk paraat en alles is mogelijk. Super en kijk uit naar de 28-ste:)

Bedankt voor alle tijd en moeite die je er dit jaar weer hebt ingestoken.
Succes de komende weken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan