Event Zero Tolerance LTD 152's

Dit is echt wel een hele dikke box inderdaad. Vind dat ie relatief gezien erg weinig besproken worden. Erg mooie en sierlijke box.

Deze zou wat meer besproken mogen worden. Wat een klappen en boeketten kwamen daar vanaf. Die waaier was ook prachtig. Filmpje volgt nog!

Ik had de 2016 versie, was even puzzelen met cake 5 naar 6, maar een beetje visco deed wonderen.

1 x stil gevallen na cake 1.
Denk niet goed doorgelont, had er bij nog 2 cakes last van.
te weinig tijd voor genomen en het te snel willlen doen denk ik.

de waaier had een kleine hik, maar wat een prachtig ding.
de effecten van cake 1 2 3 mooi traag en dan 567 rammen.

deze komt misschien volgend jaar nog een keer terug

Heb 'm besteld, denk dat ik cake ABC tegelijk doe en vervolgens cake EFG tegelijk als finale van m'n showtje, wat denken jullie daarvan? Lekker rammen met sier :bonk:

vind dit sowieso een prachtige cake die ook meer dan prima stand alone geschoten kan worden hoor. De box is al een show op zich! :D
Toch erg jammer dat deze box wat minder bekend is....want die is al een jaar of 3/4 meer dan prima!

Deze dit jaar ook meegenomen, echter schiet ik hem gewoon zoals hij bedoelt is. Lekker langzaam mooie effecten. Cakes tegelijk schieten vind ik toch ietswat zonde met deze box.

Maar ga het meemaken, staat al jaren op het lijstje maar nooit gehad. Dit jaar voor het eerst dus:)

Back
Bovenaan