Vuurwerk Huizen - Vos IJzerhandel

De webshop is online zag ik zo net. Kan er al besteld worden? Als ik alles zo doorspit, krijg ik de neiging om te bestellen! :)

Wellicht hebben jullie het in topic van 3x Heaven al gelezen, dit product is helaas afgekeurd.
Ik zal iedereen die hem bestrld heeft de komende dagen, uitelijk woensdag mailen om te kijken voor een vervanger etc.

Mocht je zelf een vervanger of oplossing op het oog hebben, mag je die mij alvast mailen op [email protected]

Laatst bewerkt:
Wij zijn druk aan de gang de laatste dingen op orde te brengen, orders worden gepicked en vanacht halen wij de laatste Vuurwerk Mania producten op zodat wij morgen ochtend jullie orders compleet kunnen uitleveren.

Goede nacht voor straks met alle kruitstress en tot morgen!

Dank voor alle goede zorgen rondom onze bestellingen Patrick. Jullie ook heel veel succes tijdens deze drukke dagen.

4e jaar op rij de 100% score!! Alles weer netjes aanwezig. Ze zijn vannacht zelfs nog naar Vuurwerkmania gereden om alle bestellingen op tijd te kunnen leveren.

Bedankt weer. Succes. En een fijne jaarwisseling!

Gelukkig hadden ze een steekkarretje:D Hier ook alles geleverd, maar toch een klein minpuntje. Kreeg een los karton Blue Thunder waar één 2015 versie in zat. Verder alles helemaal top geregeld :thumbsup:

Weer perfect geholpen vanochtend. Nog even onder het genot van een bak koffie met Bert sr. en Bas staan kletsen, bestelling samen doorgenomen en alles klopte weer als een bus. Het blijft een topzaak dit, bedankt en tot volgend jaar!

Was gewoon weer super! Je merkt dat alles onder controle is, geen stress te bekennen. Ook snel geholpen, alles samen gecontroleerd en alles klopte. Goed bezig Patrick en het hele vuurwerk Huizen team!

Hier ook vanochtend een bestelling opgehaald. Zelden gezien dat alles zo goed geregeld was als hier. Stond zo weer buiten met een complete bestelling. Ook zeer vriendelijk personeel :)

Zodra de shop open is in januari zeker weer bestellen!!!!

Dank voor alle goede zorgen rondom onze bestellingen Patrick. Jullie ook heel veel succes tijdens deze drukke dagen.

Nog heel thuisgekomen met al die dozen op schoot? :D

Was met parkeren knap lastig, maar verder prima. Mijn Junk heeft wel ergens flink klem gezeten, die durf ik eigenlijk niet te schieten...

Weer bedankt voor de goede zorg Patrick en team Vuurwerk Huizen jullie hebben weer uitstekend je best gedaan ook nog ff met je vader gesproken en hij is volgens mij heel erg trots op zijn jubileum cake die bij mij 4x de lucht ingaat. Alle producten in goede orde ontvangen en verheug me op de Escape from Hell wat toch wel een lekker doosje is...Veel succes gewenst nog de komende dagen en alvast een mooie jaarwisseling gewenst!

Back
Bovenaan