Nachtbrakerstopic 27-28 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoop dat Raymond snel wint van van der voort zodat ik de partij niet onderweg in de auto hoef te kijken haha!

Ik heb er weer zin in! Morgen ochtend vroeg naar de Vuurwerkbunker in pijnacker, daarna richting Orthen, vervolgens naar Steenbergen en dan nog op naar Zena en de Intratuin. Al met al een lange rit maar zeker waard. We vertrekken om 6:00, hopen dat we rond 14:00 weer alles opgehaald hebben!

Ik heb Haokan ook een jaartje overgeslagen. Ik denk dat je rond 6'en nog wel goed zit. Als het in de soep loopt, loopt het tussen 7 en 9 in de soep en gaat het daarna alleen maar verder mis. 2 keer ervaring mee, helaas.
Dit jaar iets verder rijden, maar heb er wel zin in. En alleen maar goede verhalen gehoord over Steenbergen :)

Ik kies dit jaar ook voor Steenbergen i.p.v. Haokan :)

Ontzettend veel plezier allemaal, geniet er van. En succes voor iedereen met het slapen straks, denk dat ik lekker beneden blijf.

Ik ga een poging doen tot slapen, hoop dat de melatonine wil werken. Ben bang van niet. Morgen om 6:15 de deur uit voor het welbekende rondje. Truste allemaal, en wellicht tot straks, hehe.

Ik ga een poging doen tot slapen, hoop dat de melatonine wil werken. Ben bang van niet. Morgen om 6:15 de deur uit voor het welbekende rondje. Truste allemaal, en wellicht tot straks, hehe.

Melatonine heb ik ook geslikt, werkte bij mij nooit! Bier daarentegen een stuk beter!

Sinds gister toch echt weer de kriebels van vroeger te pakken :D. Heel het jaar bezig geweest met bestellingen, maar niet het gevoel gehad die ik nu heb. Ben bang dat slapen lastig gaat worden. Mijn vriendin snapt er niks van hahaha. Iedereen heel veel plezier morgen!

Gewoon wakker blijven en genieten van de kruitstress, slapen doen we in het nieuwe jaar wel weer :D.

Proberen om te slapen, maar de vraag is of dat gaat lukken. Om 12:00 morgen middag alles ophalen en dan nog een los rondje om nog wat klein spul op te halen.

Och jeetje zo mn bed in om te maffen maar sta al strak van de stres dat wordt lekker draaien en keren de hele nacht

De laatste 3 jaar kon ik prima slapen,hopelijk straks ook gewoon. Heb vanmiddag extra hard gesport dus ben al beetje moe nu :p

bestelformulieren klaar liggen, auto volgetankt, powerbanks gereed voor de navi, eten/ drinken voor onderweg klaar liggen. zenuwen aanwezig. pfff nu maar proberen 3/4 uurtjes slaap te pakken en dan fijntjes de hele dag onderweg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan