[WINACTIE 10] Win een VOLT! Partyraiser! [WINNAARS BEKEND]

Gefeliciteerd winnaars!
Een puntje wat me opvalt.
Niemand die op 25 december iets heeft geplaatst heeft gewonnen. Dit is een winnaar van 26 december. Dan klopt het dus niet iedere dag 1 winnaar?
Ik gun het thomaz natuurlijk gewoon maar dit is wel een puntje waar beter naar gekeken moet worden.

Er staat nergens dat ze winnaars per dag loten, dan is het ook niet logisch dat we er 10 bekend maken na de actie, dan hoeft niet iedereen zo ontzettend veel tegeltjes in te zenden 10 dagen lang bijvoorbeeld.
Zo is deze actie altijd al geweest.

De acties!
In de komende 100 dagen komen er 10 acties die elk 10 dagen duren en waarmee dus 10 cakes per actie worden weggegeven!

Gefeliciteerd trouwens voor de winnaars!

Ga maar is aan mijn edit skills werken en alvast Google stock afbeeldingen verzamelen voor volgend jaar. :p

Er staat nergens dat ze winnaars per dag loten, dan is het ook niet logisch dat we er 10 bekend maken na de actie, dan hoeft niet iedereen zo ontzettend veel tegeltjes in te zenden 10 dagen lang bijvoorbeeld.
Zo is deze actie altijd al geweest.

"De komende 10 dagen kan je meedoen aan deze actie en voor iedere dag is er een winnaar."

Dit staat in de startpost,
Valt op 2 manieren te lezen, maar daar onder staat inderdaad "aan het eind van de actie" :)

De laatste winnaars zijn bekend, zij krijgen een VOLT! Partyraiser!!!

1. Palm Tree
    [*]RenzoS
    [*]Ruben67
    [*]Jspoel
    [*]Emmfire
    [*]funkyi
    [*]Rocketfreak
    [*]\_niels_/
    [*]thomaz
    [*]Klipdassie

En de 2 kaarten voor een evenement met Partyraiser gaan naar \_niels_/.

Gefeliciteerd!
Vuurwerktotaal neemt contact met jullie op over het afhalen.

Aangezien \_niels_/ bij ons heeft aangegeven dat hij de kaarten voor Partyraiser niet per se hoeft, heeft Vuurwerktotaal gekozen dan Jspoel de kaarten zal winnen!

Gefeliciteerd!

JIIIHAAAA!!!! Super blij mee, had er meer dan 10 uur werk in zitten :) Bedankt iedereen voor de enthousiaste reacties! Erg leuk ook dat de kaarten voor mij waren. Echter is het niet echt mijn muzieksmaak dus hopelijk kan de nieuwe eigenaar er meer mee, bedankt Mattenfreak dat het zo snel geregeld is! En uiteraard Vuurwerktotaal heel erg bedankt voor al deze prachtige prijsvragen.

euhm Palm tree heeft ook al gewonnen met winactie 8 en nu wint hij hier ook.. lijkt mij niet te kloppen

EDIT: ow voor deze actie was er een uitzondering.. dat stond niet in de algemene regels

Algemene regels:
Naast de regels die we per actie opstellen, gelden ook de algemene regels:
Iedereen mag meedoen tenzij anders aangegeven in het actie-topic.
Ieder persoon kan maximaal 1x winnen tenzij anders aangegeven per actie.

dus nvm ;)

Back
Bovenaan