Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klein projectje met fonteinen voor de kids, met een paar kleine budget cakes zodat de kinderen daarna lekker kunnen slapen.

Een 1000-schots fluitbak gaat het feest openen en ik plak er een paar cruel cannons achteraan of tussendoor.

18:00 ga ik eerst genieten van een project van Mikeyy en dit natuurlijk filmen. Daarna steek ik daar zelf natuurlijk ook nog wat af.
In eerste instantie kon ik hier niet bij zijn, maar omdat we carbid gaan schieten op de 30ste i.v.m. gelovige buurt kan het wel. Geluk bij een ongeluk zal ik maar zeggen!
Lekker even stoken met een mede freak:D

Ik denk aan een thunderking projectje gevolgd door de crash box. Onder het genot van een bakkie koffie
Oftewel 18:00 koffie en cake :D

Heb nog geen flauw idee,ik heb genoeg keus.
Kan kiezen uit nitraatmatten,zelf gemaakte nitraat matten,wat diverse merken knalcakes.
1 ding is al wel zeker ,het zal iets zijn wat goed herrie zal maken :D

Rustig aan beginnen. Of het daadwerkelijk om 18.00 is weet ik niet. Maar ik denk iets van een Bardanbunga (of hoe die ook heet) van Zena - Thor.

Rustig aan beginnen. Of het daadwerkelijk om 18.00 is weet ik niet. Maar ik denk iets van een Bardanbunga (of hoe die ook heet) van Zena - Thor.

Lekker rustig aan beginnen dat vind ik een goede keuze. Om zo steeds meer spektakel te brengen. Vorig jaar ging als eerste de Giant Shock van Cafferata gevolgd door een Aftershock Damage incl van Vuurwerkmania de lucht in. Dit jaar begin ik om 18:00 uur met de Awaken van Witte. Eerst een kleine fontein en dan ineens.... VERRASSING! Kijk nu al uit naar de reacties.

Geen doorlont bakken of projecten voor mij om 18:00. Gewoon simpelweg weg thunderkings en van die fluit/knal/crackling-pijlen. Die zijn voor mij een beetje in de plaats van thunderkings gekomen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan