Rooster

Ik vond deze wel gaaf. Erg harde knallen. Ik ga deze in overweging nemen voor mijn finale.
Voor 20 euro is het een dikke aanrader.
(Film nog niet ingekort)

Deze was gewoon absurd goed voor die 20 euro. Mega boeketten, dikke burst, goed tempo, staat op het lijstje die er sowieso nog even bij moet komen!

Deze stond al op de lijst en deze blijft op de lijst en wordt zelfs in aantal verdubbeld. Echt een zeer mooie cake met grote boeketten en goede burst en een zeer scherpe prijs.

6 stuks in een karton

Hij is in principe speciaal gemaakt voor een aantal Intratuin winkels maar zal toch bij een aantal normale CR winkels verkocht worden.

Mijn China Red dealer heeft m niet hoor (helaas). Heb m alleen bij intratuin vestigingen gezien.

Toen gisteren mn maatje langs kwam om zn bestelling door te nemen,heb ik er gelijk even 2 meebesteld :D
Die gaan we doorlonten en in 1x aansteken.
Brengt me trouwens wel bij een vraag,ik neem aan dat ze voorzien zijn van hoofd en reservelont,maar is dat ook zo ?

Ongekend goed, mooie kleuren, harde burst, goed tempo, deze cake heeft alles in zich.
En dan die prijs, in de voorverkoop 20 euro, echt bijzonder goedkoop voor een cake met deze kwaliteit.
Op zeker de beste van dit jaar, prijs-/kwaliteit is ontzettend goed.

had hem dit jaar op de demo van makkelie gezien en eerste wat ik toen dacht is van deze moet ik echt hebben al zat ik aardig op me budget, afgelopen nacht deze geschoten wat een gigantische boeketten kwamen hier vanaf zeg een had zeker ook een goede burst, volgend jaar wil ik hem zeker ook weer hebben, hoop dan wel dat meerdere CR deze dan gaan opnemen, want tot nu toe had enkel 3 CR dealers hem opgenomen in de collectie.

Ontzettend goeie bak. Mooie kleuren combi's waarvan je sommige weinig ziet en met de salvo's erbij is hij compleet. Aanrader !

Back
Bovenaan