Zena Megastore Maaseik

En bovendien was het al bekend(althans ik wist t wel) dat er niet heel grote aantallen van de nieuwe Funke producten zijn gemaakt.
Beginpunt van start produktie tot aan moment van moeten verzenden om op tijd in Belgie te komen voor de verkoop rond kerst en O&N,is redelijk krap geweest om grote aantallen te kunnen halen.
Gelukkig is het dan denk ik wel zo,omdat men massaal heel blij is geworden van deze produkten en ze in een mum zijn uitverkocht,ze deze dingen door blijven produceren.
Hierdoor kan je aan nemen dat er voor volgend jaar een soort constante aanvoer zal komen van deze produkten waardoor iedereen er volgend jaar van kan (gaan) genieten :)
Ik weet in elk geval wel dat ik volgend jaar Funke dingen op mn lijstje ga zetten :D

Zouden ze bij Zena de producten die uitverkocht zijn ook uit de winkel halen? Anders kan je beter bij de kassa vragen wat er nog wel is.

Er is gisteren een controle geweest in Maaseik Er mocht niet mee dan 1 kg per persoon.
verkocht worden en er mocht ook geen P1 vuurwerk verkocht worden.
Zeker met de verdubbelaar van de kerstcadeau actie natuurlijk geen doen voor het personeel.

Het is niet echt bestemd als vuurwerk voor plezier. Het is meer iets voor het geven van signalen

Bij Salon Roger is ook alle P1 van de Site afgehaald.
Het kan natuurlijk ook zijn dat het met de opslag te maken heeft.
Voor P1 is een andere opslag vergunning nodig dan voor catf2 vuurwerk.

Wat zijn dan specifieke P1 producten bij salon roger die er nu ineens niet meer zouden zijn ?
Wellicht een domme vraag,maar ik ben er nooit geweest,niet in de winkel en niet via hun site,dus heb geen idee wat daar recent 1st wel op de site stond qua P1 en nu ineens weg zou zijn.

Wat zijn dan specifieke P1 producten bij salon roger die er nu ineens niet meer zouden zijn ?
Wellicht een domme vraag,maar ik ben er nooit geweest,niet in de winkel en niet via hun site,dus heb geen idee wat daar recent 1st wel op de site stond qua P1 en nu ineens weg zou zijn.

De grondknallers met flash

Inderdaad.

Maaseik, de bron van alle kwaad.

Het P1 feest zou reeds over kunnen zijn.

Voor zover ik me in heb kunnen lezen was dit al een buitenkansje voor de vuurwerkwinkels in België door een maas in de wet om P1 klasse vuurwerk te kunnen verkopen. Het heeft nog lang geduurd gezien iedereen wist dat dit een tijdelijk iets zou zijn. Ik ben benieuwd wat ze straks met de restvoorraad gaan doen.

Ben er net effe geweest. Vrij rustig. Alle P1 is idd weg. Veel sierwerk ook al. Ze hebben de prijskaartjes weggehaald van spul dat uitverkocht is. Dames aan de kassa mogen wel wat vriendelijker worden.

Die blonde dame snap ik vaak niet ,, ze spreekt soms belgisch maar ook vaak engels , krijg er geen hoogte van

Back
Bovenaan