Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het wordt toch het fairytail assortiment

Nu nog een klein pakketje; imaginary S, silverbox of toch zelf samenstellen van kleine cakejes als magnolia/cool blue etc?

Ik zou eventueel ook naar Valk kunnen, is wel ver.

Laatst bewerkt:
Beste leden,

Ik heb dit jaar een budget van 100 euro, daar wil ik graag een aantal cakes voor kopen (kleinere en grotere).

Zelf heb ik al een lijstje gemaakt, maar ik zoek eigenlijk nog één cake voor rond de 20-30 euro.

De winkels waar ik ga bestellen: Intratuin in Cruquius (collecties: o.a. Zena, Pangu, Vuurwerktotaal) en Vuurwerkmania Hoofddorp.

De cakes die al vast staan op mijn lijstje:

1. Pangu - Yellow River
2. Zena - Burning Horse
3. Zena - Heroic Strike
4. Vuurwerkmania - Monster Ride (2x)

Een aantal mogelijke cakes die hier op het forum goed aangeschreven staan zijn:

1. Zena - Feuerblitz
2. Vuurwerkmania - Venom
3. Pangu - Hong Kong

Heeft iemand nog andere toppers die ik mis? Of aanraders uit bovenstaand lijstje? Ik hoor het graag :)

Bedankt alvast voor het meedenken :angel:

Beste leden,

Ik heb dit jaar een budget van 100 euro, daar wil ik graag een aantal cakes voor kopen (kleinere en grotere).

Zelf heb ik al een lijstje gemaakt, maar ik zoek eigenlijk nog één cake voor rond de 20-30 euro.

De winkels waar ik ga bestellen: Intratuin in Cruquius (collecties: o.a. Zena, Pangu, Vuurwerktotaal) en Vuurwerkmania Hoofddorp.

1. Pangu - Yellow River
2. Zena - Burning Horse
3. Zena - Heroic Strike

1. Zena - Feuerblitz
2. Vuurwerkmania - Venom
3. Pangu - Hong Kong

Heeft iemand nog andere toppers die ik mis? Of aanraders uit bovenstaand lijstje? Ik hoor het graag :)

Doe die Venom Box van Mania maar :) Een zeer vette crackling bak, en dat effect heb je nog niet in de rest van je cakes zitten.

Beste leden,

1. Pangu - Yellow River
2. Zena - Burning Horse
3. Zena - Heroic Strike

1. Zena - Feuerblitz
2. Vuurwerkmania - Venom
3. Pangu - Hong Kong

Ik was vorig jaar erg blij met de feuerblitz, aanrader.

De white red rebel vind ik ook erg mooi

Laatst bewerkt:
Feuerblitz inderdaad. Dat effect gaat geen andere in je lijstje overtreffen. Snoeiharde burst en een groot boeket.

Ik heb even rondgezocht en ik kan eigenlijk geen goede prijzen vinden :S De goedkoopste brasillian die ik zag was 110 en de goedkoopste fairytail 120. Het plan was om toch maximaal de 100 te halen, dus als deze twee assortimenten afvallen, welke wordt het dan?

Firy tail bij vechtweelde 95 euro

We zitten nu ook vrij dicht tegen de jaarwisseling aan dus de echte aanbiedingen zijn alweer voorbij. Als ik tussen de Brasilian Box en Fairytail moet kiezen dan ga ik voor de laatste van de twee. Heeft mij meer kunnen overtuigen. Effecten zijn net wat anders. Zo is het denk ik ook een persoonlijke keuze die men moet maken. Buurtassortiment is net zo goed maar misschien wat standaard en alles met crackling finale wat een klein beetje afbreuk doet aan de grote effecten en de harde burst.

Firy tail bij vechtweelde 95 euro

Heb hem ondertussen besteld in Huizen, toch bedankt!

Edit:
Voor de gein nog een all at once cake erbij; one loud cloud of the bullet? Of gewoon niet? Want de threads zijn niet super positief.

Laatst bewerkt:
Zena Cakebox is inderdaad altijd goed. Zalf zou ik gaan voor de Originals Finest. Die is wel 10 euro duurder.

Ik mag een vervanger uitzoeken voor de happy hardcore box van evo... Ik kan kiezen uit de garden party 2 OF 3, smash box 3 (2 heb ik al) of colorful City. En ik heb geen idee...

Ik mag een vervanger uitzoeken voor de happy hardcore box van evo... Ik kan kiezen uit de garden party 2 OF 3, smash box 3 (2 heb ik al) of colorful City. En ik heb geen idee...

Als ik de uitwerkingen van de happy hardcore box (hhb) bekijk - en ik laat even buiten beschouwing welke van de 4 ik zelf mooier vind - dan komt de Garden Party 3 m.i. het dichts in de buurt.

HHB heeft voornamelijk groen en rood als z'n kleuren maar wel bijgestaan door verschillende goud effecten. Smash 3 is vrijwel alleen rood en eentonig in effect. Garden 3 komt het meest overeen, de garden 2 vind ik weer eentoniger dan de garden 3 en mijn favoriet Colorful City heeft voornamelijk blink maar dan wel in zeer mooie kleuren en er worden spinning tails gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan