[WINACTIE] VuurwerkBestel.nl gaat los! [WINNAARS BEKEND]

Helaas nog geen prijs.. wel goed om te zien dat er een aantal bekende leden prijzen pakken! Ik gun het iedereen maar toch vind ik dit wel mooi.

Super actie van vuurwerkbestel.nl
Geweldig ook dat zo veel mensen in de prijzen kunnen vallen. Zorgt voor een soort olievlek, kan is groot dan je iemand 'kent' die gewonnen heeft en dat zorgt toch ook voor een stukje plezier.

Zelf duim ik voor de trekking van de 20ste. Want al het goede komt in 3en en op die dag zijn 'vrouw' en ik 12.5 jaar NIET-getrouwd en wordt onze jongste dochter precies 8 maanden.

Verders iedereen veel geluk en plezier bij deze actie.

Mooi dat VUURWERKBESTEL zoveel acties doet.
Aan de gene die al gewonnen hebben gefeliciteerd.
Genoeg leuke artikelen of je nu een bon krijgt of gewoon vuurwerk voor dit bedrag. :D

Wederom van harte nieuwe winnaars.
Kan me voorstellen dat je van je stoel glijd als je merkt dat je zoiets ineens is een keer wel wint.
Altijd beter dan het winnen van een koffiemok bij een potje bingo :D

Holy shit!! Ik heb gewonnen :), lees pas nu alle berichten aangezien ik in verband met werk vaak weg ben. Ben al sinds 2011 member van het forum maar ben nooit echt van het reageren geweest. Meer van het meelezen en meekijken.. Vind dat ik nu toch echt wel even iedereen mag bedanken.. De mannen van vuuwerkbestel.nl voor de mooie actie, de heren van het forum voor het mogelijk maken van de actie en alle vrienden in het forum voor het mogelijk maken van hét forum voor vuurwerk in Nederland.. Ben er superblij mee en wens iedereen van harte succes toe met de rest van deze mooie actie!!

Back
Bovenaan