Radical Power

Twijfel of ik moet gaan voor de Radical Power of de Big Pleasure? Wat zou jou keuze zijn? Of iemand een alternatief voor deze cakes in dezelfde prijs klasse??

Twijfel of ik moet gaan voor de Radical Power of de Big Pleasure? Wat zou jou keuze zijn? Of iemand een alternatief voor deze cakes in dezelfde prijs klasse??

Ik persoonlijk zou voor de RP gaan heb zelf karton besteld al is t puur om de grote spreiding en burst. Maar goed dat is smaak..

Ja is idd iets persoonlijks. Ik vind zelf ook de RP mooier. Maar misschien dat iemand nog een alternatief heeft van Wolff in dezelfde prijsklasse.
Misschien koop ik ze nog wel beide. Voor nog geen € 115,00 kan ik beide + Kick The Sky kopen van de serie underground...lijkt me prima prijs

De Radical Power zijn 3 hele dikke 19 shot cakes, dikker dan dat ga je het niet zo snel krijgen. De Big Pleasure lijkt mij ook een goede cakebox, met een redelijke lange tijdsduur. Dus puur wat je zelf wilt, wil je een soort mini showtje dan zou ik voor de Big Pleasure gaan. Wil je 3 cakes los schieten ( doorlonten kan natuurlijk ook ) of lekker rammen, dan zou ik voor de Radical Power gaan.

Maar het laatste wat je zegt, beide + Kick the Sky klinkt ook heel goed! Dan hoef je niet te kiezen en heb je een leuke, kleine collectie toch? Zijn allemaal prima producten.

De Radical Power zijn 3 hele dikke 19 shot cakes, dikker dan dat ga je het niet zo snel krijgen. De Big Pleasure lijkt mij ook een goede cakebox, met een redelijke lange tijdsduur. Dus puur wat je zelf wilt, wil je een soort mini showtje dan zou ik voor de Big Pleasure gaan. Wil je 3 cakes los schieten ( doorlonten kan natuurlijk ook ) of lekker rammen, dan zou ik voor de Radical Power gaan.

Maar het laatste wat je zegt, beide + Kick the Sky klinkt ook heel goed! Dan hoef je niet te kiezen en heb je een leuke, kleine collectie toch? Zijn allemaal prima producten.

Tja is niet meer een kleine collectie. In de afgelopen maanden toch wel weer wat leuke dingen verzameld.
Ik heb alleen niet zo veel ervaring met Wolff en wil deze ook maar eens gaan testen. Het wordt denk ik toch de RP. De Big Pleasure laat ik schieten, koop daarvoor toch liever wat cakes van Funke.
Dank in ieder geval voor jullie reactie/mening:thumbup:

Tja is niet meer een kleine collectie. In de afgelopen maanden toch wel weer wat leuke dingen verzameld.
Ik heb alleen niet zo veel ervaring met Wolff en wil deze ook maar eens gaan testen. Het wordt denk ik toch de RP. De Big Pleasure laat ik schieten, koop daarvoor toch liever wat extra cakes van Funke.
Dank in ieder geval voor jullie reactie/mening:thumbup:

Na alle lovende reacties van afgelopen jaar, moest deze er ook maar komen! Drie vette 19 shot cakes voor een zeer nette prijs! Grote effecten, harde klappen! Me like!

Wat is het rustig in dit topic!

Wat een heerlijke cakes zijn dit zeg! Prima om los te schieten! Gaat op de lijst! :D

Back
Bovenaan