Groenlo: Ivo Reinders Vuurwerk

Ik weet niet wat er aan de hand is, hoor via de chatbox op het forum dat er marechaussee voor de deur staat.

Update: zoals het nu lijkt alleen politie geen marechaussee

Bijlagen

• Screenshot_20251230-154244_Facebook.jpg
    Screenshot_20251230-154244_Facebook.jpg
    105,3 KB · Weergaven: 76
Laatst bewerkt:
Deze foto staat op Facebook.
Dit zijn hier in de regio de politie auto's. Lijkt niet op marechaussee dus zo te zien

Bijlagen

• FB_IMG_1767107125802.jpg
    FB_IMG_1767107125802.jpg
    229 KB · Weergaven: 164
Benieuwd wat dat zware illegaal vuurwerk is.. als het gaat om vuurwerk in kooien, dan mogen ze de schrijver van dat artikel wel per direct ontslaan... als er inderdaad f4 lag, dan is dit wel heel dom van de eigenaar...
Ivo Reinders doet ook gewoon vuurwerkshows bij een kermis/evenement etc dus dat hij zwaarder dan F2 heeft liggen mag eigenlijk niet als verrassing komen.
Nu ga ik er van uit dat hij zn papieren hiervoor gewoon op orde heeft etc.

Overigens is de heer Reinders zelf ook gewoon bij de vrijwillige brandweer mét een koninklijke onderscheiding;

Normaliter zou ik zeggen dat als er iemand is die weet hoe het moet dat Ivo dat is..

Ivo Reinders doet ook gewoon vuurwerkshows bij een kermis/evenement etc dus dat hij zwaarder dan F2 heeft liggen mag eigenlijk niet als verrassing komen.
Nu ga ik er van uit dat hij zn papieren hiervoor gewoon op orde heeft etc.

Overigens is de heer Reinders zelf ook gewoon bij de vrijwillige brandweer mét een koninklijke onderscheiding;

Normaliter zou ik zeggen dat als er iemand is die weet hoe het moet dat Ivo dat is..
Volgens mij mag je in NL niet hoger dan F2 opslaan.

Volgens mij mag je in NL niet hoger dan F2 opslaan.

EDIT:
Ik heb mijn bericht toch maar even verwijdert, aangezien ik er achter kwam dat er wat foutjes/onjuistheden in zaten en ik achteraf toch twijfel of ik bepaalde dingen nog juist in mijn geheugen had zitten.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan