[Demo] de Kanonslag Capelle a/d IJssel 9 december 2017

Robin30

VWC lid
Informatie:

Wanneer: 9 december 2017
Plaats: Capelle ad IJssel
Winkel: De Kanonslag vuurwerk
Tijdstip : Aanvang 19:00 uur
Wat: demo consumentenvuurwerk
Collecties: Lesli Vuurwerk en Zena Vuurwerk

Website: http://dekanonslag.nl/

Gratis een 40 grams vuurpjl en gratis patat en poffertjes

Altijd leuke demo, alleen vuurwerk Hol en Rijswijkse vuurwerkhal schieten die avond ook al. Moeilijke keuzes!

Altijd leuke demo, alleen vuurwerk Hol en Rijswijkse vuurwerkhal schieten die avond ook al. Moeilijke keuzes!

Ik twijfel ook tussen deze 3. Kanonslag Capelle altijd gezellige sfeer en gratis eten, Hol Nieuwerkerk vanwege Fireworks4All of Rijswijkse Vuurwerkhal omdat het een begrip is. Hoop dat er tijdig schietlijsten komen, dan kan ik nog kiezen.

Dit is voor mij een thuis wedstrijd en gratis patat kan ik sowieso niet afstaan, uit beleefdheid natuurlijk :D

Dit is trouwens een hele gezellige demo, ik ben er 2 jaar geleden al geweest en ik vind het nu toe de meest sfeervolle demo. Ook een super winkel trouwens! Ik had vorig jaar geloof ik ( of het jaar daarvoor ) een gratis cake gewonnen. Heel aardig personeel!

Mijn man en zoon zijn helemaal vol van deze demo. al jaren een topper en lekker dicht bij huis!

Wel apart dat de demo tegelijkertijd met de demo is van Vuurwerkhol.....
Maar toch...wij gaan naar de Kanonslag.
Ik ben alleen wel benieuwd hoe ze het weggeven van de vuurpijl gestructureerd gaan laten plaatsvinden.

Mijn man en zoon zijn helemaal vol van deze demo. al jaren een topper en lekker dicht bij huis!

Wel apart dat de demo tegelijkertijd met de demo is van Vuurwerkhol.....
Maar toch...wij gaan naar de Kanonslag.
Ik ben alleen wel benieuwd hoe ze het weggeven van de vuurpijl gestructureerd gaan laten plaatsvinden.

Ik ga er vanuit dat het weggeven van deze vuurpijl d.m.v. een coupon gaat gebeuren. En dat men dus de laatste 3 dagen van het jaar deze kunnen ophalen.

Gave finale! Verkopen jullie die salutes ook los toevallig :)
Welke cakes gaan er om 5:01 min de lucht in, zoiets wil ik ook wel in de straat hebben.

Het was weer een mooie demo. Leuke producten gezien en een schitterende finale.
Alle producten zijn geupload en kan je vinden op mijn kanaal en in de producttopics.

Back
Bovenaan