Aftellen naar 2018 voor alle leden!

Dit filmpje is niet van mij, maar ik moest het toch even delen. Deze gasten schieten elk jaar echt een gruwelijke show van zowel profblokken als consumenten cakes. Het meeste wat je ziet is Funke prof.

Dit filmpje is niet van mij, maar ik moest het toch even delen. Deze gasten schieten elk jaar echt een gruwelijke show van zowel profblokken als consumenten cakes. Het meeste wat je ziet is Funke prof.

Fucking dik die laatste shell in dat shot van afstand. Hele straat rood opgelicht!!

[HD geeft het beste beeld!]

Iets wat we graag doen met oud en nieuw! Cakes op een rij en lekker fakkelen! :D

Helaas knalde een cake uit elkaar! Dat is te zien op 1:52, gelukkig dragen we altijd een vuurwerkbril! :wink:

ooo man als je jou film goed hard zet en je doet je ogen dicht , beginnen de kriebels echt te komen echte oud en nieuw sound van de straat

Op dat 00:00 uur moment, dat moment dat je je voordeur open doet en al dat geknal en lawaai hoort, de mensen die al op straat staan elkaar gelukkig nieuwjaar ziet wensen. Op dat moment krijg ik altijd de rillingen over heel me lijf, gedachtes door me hoofd, het moment waar je het hele jaar naar uitgekeken heb. Nog 21 dagen jongens.. GENIETEN!

Back
Bovenaan