Cat1 Vuurwerk *complete overzicht*

Nu al te koop?
Kdacht pas half dec ofzo.
Dan maar gauw ff gaan kijken vandaag. Vooral de fontijnenpakketten zijn nml snel uitverkocht. Toppertjes, maak je de hele family blij mee :-)

Zo dat ging hard vanmorgen :) ik was om 0830 in de alsi in berkel en rodenrijs, daar werd niet eens de moeite genomen het uit te pakken zo hard ging het. Leek wel de eerste ophaaldag van het vuurwerk haha. Maargoed.. spul binnen, vanavond de prinses maar eens blij maken

Net even wat dingetjes weggestookt om te proberen en te kruitsnuiven.

De crackling balls en zijn XXL broer van Lesli (Aldi) doen het goed. In volume vind ik ze elkaar weinig ontlopen en de normale voelt iets feller. Daarertegen heeft de XXL wat meer sier, wat ook zeker een toevoeging is.
Verder de Lesli fonteintjes Glitters en Power Fontain getest. Leuke, vrij stille fonteinen. Prima in een woonwijk te stoken dus ook. Hoewel veel het jammer zullen vinden dat se Power Fontain zijn felle crackling kwijt is.
Verder de Knetter King getest. Man man man, geen worden voor. Ik ga nog een doosje halen. Wat een power voor cat 1. Niet geschikt voor een zeurende woonwijk, maar wel geweldige dingen. Ver opgevoerde Happiness!

En een foto omdat een post met alleen tekst zo saai is
IMG_20171203_161845.jpg

hema hier heeft ook het vuurwerk weer liggen, en het ook maar gelijk in de aanbieding gedaan dus mooi even voor 1 euro een doosje met knetterballen en grondbloemen ingeslagen, vanmiddag nog maar even uitgebreid kijken

Ik zag ook bij de Blokker een fonteinenpakketje liggen. GBV-Wrco het zakje van 6 fonteinen zoals de Big Bazar ze ook heeft. Alleen dan voor €7,99.

Dat Macro assortiment ziet er goed uit trouwens. Ook bierfonteinen? (2de foto, 2de plank helemaal links, 5.45 incl btw?)

Pas op voor boze oude mannetjes!!! ps wat heb ik me zitten ergeren hieraan zeg. Kinderen letterlijk FYSIEK aanvallen omdat ze cat1 vuurwerk afsteken. (check einde video)

Dat is toch te gek voor woorden? Ik hoop dat deze heren aangifte doen tegen die lul. Wat een lage vent, zeg, meteen de vooroorlogse methoden uit de kast trekken..

Gelijk aangifte doen van mishandeling, je hebt z'n kenteken en zijn volle gezicht. Laat hem maar flink betalen voor zijn gedrag. Geen fijne jeugd gehad zo te zien.

Las ook dat deze jongens net 16 zijn, dus valt het ook onder kindermishandeling??
Echt achterlijk, vuurwerk is verboden (in zijn ogen) maar zelf het recht in eigen handen nemen:bonk: Bel dan de politie.

Snap dat (16 jarige) soms vervelend kunnen zijn, maar zie steeds vaker dat oudere 50+ hun handjes laten wapperen bij minderjarigen. Zouden zulke types dit ook bij volwassenen doen?

Back
Bovenaan