Top 2000!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Elk jaar toch een stukje sfeer de laatste dagen van het jaar, de Top 2000!!

Je kunt inmiddels beginnen met je lijstje door hier te klikken!

Luister vanaf 25 t/m 31 december naar de Top 2000 op NPO Radio 2.
Ga naar NPORadio2.nl

De stemweek duurt van 25 november t/m 2 december

Hopelijk delen jullie je lijsten, favorieten, en tips ook hier..

kijk hier voor de lijst van 2016 , inclusief geluidsfragmenten

maar voor de echte sfeer...

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja inmiddels is de Top 2000 een Traditie op zich aan het worden. En hoort er absoluut bij zo het einde van het jaar.:yes:

Top2000 is altijd een heerlijk element wat er wel in hoort, de laatste dagen van het jaar. Moet zeggen dat ik het vaak heb opstaan met het ''bezigen'' van het vuurwerk, na het ophalen. Uitstallen en uitpakken met deze muziek is gewoon een stuk fijner. Kan niet wachten om weer te stemmen.

Ooit een keer een bestand van het internet gehaald met de complete Top 2000, volgens mij heb ik die al een paar keer geluisterd. Wat een onwijze sfeermaker!

Blijft een heerlijke sfeermaker inderdaad, staat er hier altijd wel op.

Van t weekend eens een mooi lijstje maken. Dag na kerst fijn een bezoekje brengen in het Top2000 cafe. De tickets zijn al geprint.

Ook maar gelijk aan de slag gegaan...

mijn lijst

Leuke lijsten! Lekker veel RAMMS+EIN! Maar helaas geen feuer frei!
Scav met republica en duvelduvel maak je me ook wel blij! Ik hoop dat ze er in komen.
Fompert, fijn dat jij wel op de Red Hot Chili Peppers hebt gestemd!

Dit is mijn lijst geworden: KLIKKERDEKLIK Mijn lijst
Bijna hetzelfde als vorig jaar alleen alle nummers van voor 1990 heb ik geruild voor modernere muziek voor de verandering.

Bijna hetzelfde als vorig jaar alleen alle nummers van voor 1990 heb ik geruild voor modernere muziek voor de verandering.

Altijd leuk om de variatie in alle lijsten te zien, maar toch ook wel de nodige artiesten die vaker terugkomen. Het zijn net vuurwerklijsten!

Ik heb ook een harde kern van nummers, maar ieder jaar is het lijstje anders. Het is altijd een beetje afhankelijk van hoe mijn pet staat wanneer ik aan het kiezen ben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan