Garden Party 2 [ass]

Ik zeg deze bak, al is de Ecstatic ook een prima cakebox hoor! Maar deze is gewoon echt subliem uitgewerkt.

Ik zeg deze bak, al is de Ecstatic ook een prima cakebox hoor! Maar deze is gewoon echt subliem uitgewerkt.

Aangezien jij wel verstand hebt van je vuurwerk, wordt het deze. Kost ietsjes meer maar wel genieten, lekker harde burstknallen, mooie uitwerkingen, dus de moeite waard. Bedankt!

Beide zou ik ook wel willen maar moet het niet te gek maken;).

Aangezien jij wel verstand hebt van je vuurwerk, wordt het deze. Kost ietsjes meer maar wel genieten, lekker harde burstknallen, mooie uitwerkingen, dus de moeite waard. Bedankt!

Beide zou ik ook wel willen maar moet het niet te gek maken;).

Dat is nou eens een mooi compliment masterbsc. Ik lees ook veel en ook ik koop producten door ervaringen van anderen.

Daar is het forum ook voor heren, dat maakt het hier zo leuk:).
Maar ik persoonlijk zou ook zeker voor deze gaan, wat een prachtige sierlijke box is dit zeg.

Heb hem zelf gehad afgelopen jaar dat was wel de 2015 versie zeer mooie box.Zet hem in iedergeval alvast op de lijst voor 2018.

Ook maar besteld deze :D was al op zoek naar een box met iets langere tijdsduur. geen rambak dit, maar vind tempo goed :) voor €90 aangeschaft. volgens mij een nette prijs

Wat was dit toch een geweldig uitgewerkte box. Ik had de nieuwe 2017 versie. Zeer goede burst, hele goede spreiding en prachtige effecten. Dit was 1 van de toppers in mijn assortiment van deze jaarwisseling. Als Pangu de kwaliteit zo weet te houden dan is het echt een aanrader.

Is ook bij deze box het tempo en de stijghoogte verbeterd? Ik ben hier wel benieuwd naar! Dit was vorig jaar mijn beste box en ik wilde 'm dit jaar ook weer. Maar had uiteindelijk voor de Smash box 3 gekozen.

Ik denk inderdaad dat de stijghoogte 'verbeterd' is want hij leek nogal hoog te schieten waardoor de effecten bij mij kleiner leken dan bv de On the Beat die ik ook had.

Ik denk inderdaad dat de stijghoogte 'verbeterd' is want hij leek nogal hoog te schieten waardoor de effecten bij mij kleiner leken dan bv de On the Beat die ik ook had.

Ik bedoelde juist dat de stijghoogte weer wat minder was. In 2016 gingen de bombettes namelijk wel heel erg hoog. Andere Pangu producten van mij met 2017 productie gingen nu weer op normale hoogte.

Prachtig box. Deze bewust in de vooravond geschoten, omdat ik er rustig van wou genieten. Harde burst, grote effecten.

Back
Bovenaan