bassie1978
VWC lid
Errug gaaf en mooi uitgevoerd ringeffect in de laatste cake. Hoop alleen niet dat Zena deze gasten gaat sponsoren oid want filmpje is verder vermoeiend om aan te horen.
dat hebben ze reeds gedaan door de cakes mee te geven he?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Errug gaaf en mooi uitgevoerd ringeffect in de laatste cake. Hoop alleen niet dat Zena deze gasten gaat sponsoren oid want filmpje is verder vermoeiend om aan te horen.

Haha, als die gasten door iemand gesponsord dan is t zena. Ik ken ge vuurwerk youtuber die zo veel het woord zena in de mond neemt. Je ziet ze verder ook weinig ander spul stoken van loots of salon roger. Wel wat spul in polen. Jongens doen het erg goed met hun kanaal. Erg veel verstand van vuurwerk hebben ze alleen niet.
Ze hebben er inderdaad echt 0.0 verstand van, maar de filmpjes zijn wel erg leuk om te zien. Ik vind het een grappig duo iedergeval en ik kijk er met veel plezier naar! Door reclame kan ik altijd wel heen kijken persoonlijk. En ze zijn sowieso erg enthousiast over alles, niet persé voor de gratis spullen.

Beetje onduidelijk inderdaad. Je kan dus maar van 1 aanbieding gebruik maken?Nog een goed gelezen ,, (helaas) wel alleen de verdubbelaar te gebruiken op de "deelnemende"artikelen .
Dus niet op het hele winkel assortie..
Mja toch mooi
Lol je hebt gelijk , maar het lijkt me sterk aangezien het goede oude zena kortingstijdperk helaas voorbij lijkt te zijn .
Hoeveel acties waren er 2jaar geleden NU (bijna dec) al geweest .
Ook was de selectie al wat uitgebreider , nu is het maar te hopen dat de nieuwe voorraad dit jaar nog binnenkomt .
Klopt het dat je de verdubbelaar alleen in kan zetten op de producten die in de nieuwsbrief genoemd staan zoals hierboven wordt gesuggereerd? De verdubbelaar is dus niet "vrij" in te zetten naar een artikel naar keuze (gehele assortiment)?
Vroeger kon je altijd de verdubbelaar gewoon overal op in zetten en de aanbiedingen die daar onder staan kon je altijd gewoon standaard meenemen zonder "een bon" etc.
Zou iemand misschien wat duidelijkheid kunnen scheppen?
Klopt het dat je de verdubbelaar alleen in kan zetten op de producten die in de nieuwsbrief genoemd staan zoals hierboven wordt gesuggereerd? De verdubbelaar is dus niet "vrij" in te zetten naar een artikel naar keuze (gehele assortiment)?
Vroeger kon je altijd de verdubbelaar gewoon overal op in zetten en de aanbiedingen die daar onder staan kon je altijd gewoon standaard meenemen zonder "een bon" etc.
Zou iemand misschien wat duidelijkheid kunnen scheppen?
Het ligt dus niet aan mij.
Ik snap echt geen reet van de hele actie.
Je mag dus maar van 1 van de getoonde acties gebruik maken? Wat heeft de verdubbelaar dan voor zin? Waarom niet gewoon 1 aanbieding per klant? Of werkt de verdubbelaar daadwerkelijk nog bovenop de actie?