Zena Megastore Maaseik

Haha, als die gasten door iemand gesponsord dan is t zena. Ik ken ge vuurwerk youtuber die zo veel het woord zena in de mond neemt. Je ziet ze verder ook weinig ander spul stoken van loots of salon roger. Wel wat spul in polen. Jongens doen het erg goed met hun kanaal. Erg veel verstand van vuurwerk hebben ze alleen niet.

Haha, als die gasten door iemand gesponsord dan is t zena. Ik ken ge vuurwerk youtuber die zo veel het woord zena in de mond neemt. Je ziet ze verder ook weinig ander spul stoken van loots of salon roger. Wel wat spul in polen. Jongens doen het erg goed met hun kanaal. Erg veel verstand van vuurwerk hebben ze alleen niet.

Ze hebben er inderdaad echt 0.0 verstand van, maar de filmpjes zijn wel erg leuk om te zien. Ik vind het een grappig duo iedergeval en ik kijk er met veel plezier naar! Door reclame kan ik altijd wel heen kijken persoonlijk. En ze zijn sowieso erg enthousiast over alles, niet persé voor de gratis spullen.

Ze hebben er inderdaad echt 0.0 verstand van, maar de filmpjes zijn wel erg leuk om te zien. Ik vind het een grappig duo iedergeval en ik kijk er met veel plezier naar! Door reclame kan ik altijd wel heen kijken persoonlijk. En ze zijn sowieso erg enthousiast over alles, niet persé voor de gratis spullen.

Als je weinig kennis er van hebt kun je weinig verglijken, dan is alles mooi :p

Nog een goed gelezen ,, (helaas) wel alleen de verdubbelaar te gebruiken op de "deelnemende"artikelen .
Dus niet op het hele winkel assortie..
Mja toch mooi

Nog een goed gelezen ,, (helaas) wel alleen de verdubbelaar te gebruiken op de "deelnemende"artikelen .
Dus niet op het hele winkel assortie..
Mja toch mooi
Beetje onduidelijk inderdaad. Je kan dus maar van 1 aanbieding gebruik maken?
Ook onduidelijk dat er staat per 2 boxen en dan ook nog 1+1 gratis. Ik neem niet aan dat je dan 4 boxen krijgt bij inlevering van een poes.

f93f1ed0-d6ed-4f68-b105-17ff9ed877ec.jpg

e1d35b0f-8ef7-4ffe-8780-2ee13b9ac86b.jpg

6eacfbd8-6264-42cd-bb14-d3a2a86dc0ef.jpg

18c69f15-18ed-4861-8b71-2ce54e2535e4.jpg

f9556dc8-26f2-4cac-af37-152d8a6db35c.jpg

f8c83b76-3c75-40aa-874f-d86dd9aa7319.jpg

196a70e4-4484-4578-a8d9-2b3c298f44de.jpg

7678c04c-1219-42f2-8c4d-bce674456939.jpg

f916bf8f-a203-4693-9c39-441973fd1dbc.jpg

a53fadc6-f263-4bd5-9d2f-0ad7572888f8.jpg

a188b6a3-a1dd-4817-b738-b5df401daf1c.jpg

13695b01-7da1-4253-a78c-999b31df6d87.jpg

+ veel meer in de winkel!

Acties geldig van 24 november tot en met 26 november bij alle Zena Megastores en indien anders vermeld.
Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.

Volledige nieuwsbrief: klik hier

Het zal wel aan mij liggen maar ik kan niet anders lezen dan dat je 4 artikelen krijgt voor de prijs die erbij staat.
De prijs is voor 2 artikelen en daar staat langs 1+1 gratis.
Ik begrijp dat het dan wel erg goedkoop is maar zo staat het er wel.

Lol je hebt gelijk , maar het lijkt me sterk aangezien het goede oude zena kortingstijdperk helaas voorbij lijkt te zijn .
Hoeveel acties waren er 2jaar geleden NU (bijna dec) al geweest .
Ook was de selectie al wat uitgebreider , nu is het maar te hopen dat de nieuwe voorraad dit jaar nog binnenkomt .

Lol je hebt gelijk , maar het lijkt me sterk aangezien het goede oude zena kortingstijdperk helaas voorbij lijkt te zijn .
Hoeveel acties waren er 2jaar geleden NU (bijna dec) al geweest .
Ook was de selectie al wat uitgebreider , nu is het maar te hopen dat de nieuwe voorraad dit jaar nog binnenkomt .

Je kunt nu heel mooi vergelijken met Zena Nederland.
De Triumph kost b.v in NL € 49,-
in BE kost hij € 80,- -25% LVC = 60,-
Nu in de aanbieding dit weekend is het even goedkoper maar standaard kun je hem in Nederland dus goedkoper krijgen.
Tevens kun je bij Zena Nederland boxen van 1,5 tot 2 kruit kg krijgen tussen de +/- € 75 en 100 euro. Deze zijn bij Zena BE (nog) bijna helemaal niet te vinden.
De tijd dat alles goedkoper was in BE is dus voorbij.
Het blijven wel top winkels die het hele jaar open zijn met goede service maar helaas door de nieuwe regels zeker niet meer standaard goedkoper als NL.

Laatst bewerkt:
Klopt het dat je de verdubbelaar alleen in kan zetten op de producten die in de nieuwsbrief genoemd staan zoals hierboven wordt gesuggereerd? De verdubbelaar is dus niet "vrij" in te zetten naar een artikel naar keuze (gehele assortiment)?

Vroeger kon je altijd de verdubbelaar gewoon overal op in zetten en de aanbiedingen die daar onder staan kon je altijd gewoon standaard meenemen zonder "een bon" etc.

Zou iemand misschien wat duidelijkheid kunnen scheppen?

Klopt het dat je de verdubbelaar alleen in kan zetten op de producten die in de nieuwsbrief genoemd staan zoals hierboven wordt gesuggereerd? De verdubbelaar is dus niet "vrij" in te zetten naar een artikel naar keuze (gehele assortiment)?

Vroeger kon je altijd de verdubbelaar gewoon overal op in zetten en de aanbiedingen die daar onder staan kon je altijd gewoon standaard meenemen zonder "een bon" etc.

Het betreft hier alleen de artikelen die in de lijst staan.

Dit heeft er mede mee te maken dat Zena dit jaar andere producten in het assortiment heeft. (wolf, salon roger) Je kunt je voorstellen dat hier mindere marges voor Zena op zitten dan op hun eigen geïmporteerde spul.

Het ligt dus niet aan mij.
Ik snap echt geen reet van de hele actie.
Je mag dus maar van 1 van de getoonde acties gebruik maken? Wat heeft de verdubbelaar dan voor zin? Waarom niet gewoon 1 aanbieding per klant? Of werkt de verdubbelaar daadwerkelijk nog bovenop de actie?

Het ligt dus niet aan mij.
Ik snap echt geen reet van de hele actie.
Je mag dus maar van 1 van de getoonde acties gebruik maken? Wat heeft de verdubbelaar dan voor zin? Waarom niet gewoon 1 aanbieding per klant? Of werkt de verdubbelaar daadwerkelijk nog bovenop de actie?

klopt... nu vraag ik het me ook af. Voorgaande jaren was het inderdaad zo dat men van die acties onder de verdubbelaars gewoon zoveel van mocht meenemen als men wou. En nu mag je volgens mij maar 1 ding kiezen...

EDIT: ik snap het ook niet meer :bonk:

Back
Bovenaan