Vuurwerkperdoos is weer live! - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
ach ben gewoon benieuwd naar het effect van de 9-19 potjes en voor het geld kan je ook geen wereldschokkend vuurwerk verwachten maar en voorproefje zou wel leuk zijn , net als de Double Star zal ook geen vette 2000 grammer zijn maar toch wel benieuwd van hoe en wat , en ach mocht het tegenvallen , pech gehad zijn ergere dingen in de wereld

Voor dit geld kan je eigenlijk niet kritisch zijn. Voor Pyro's is dit gwn stook voer op groot verbruik of per x aantal tegelijk. Voor de "consument" zeer interressant lekker goedkoop en toch nog wat kwaliteit. Geen pruts vuurwerk van de gemiddelde producent.

Nee inderdaad en dat is waar het in deze toch uiteindelijk om draait!

Krijgen we nog een blackFriday actie bij VPD dit jaar? :P

Heb trouwens die 9-19 potjes ook gehaald, maar eens zien wat er van komt.

Krijgen we nog een blackFriday actie bij VPD dit jaar? :P

Heb trouwens die 9-19 potjes ook gehaald, maar eens zien wat er van komt.

Vage omschrijving de de website :

De VALK SUPER 9-16 heeft 6 top cakes uit de HEAVY LEGEND serie.

9 Zware multishot cakes van ieder 16 schots met mega grote effecten

Zijn het nu 6 cakes uit de HL serie, aangevuld met 3 andere cakes... aan de andere kant heeft elke cake het HL logo er op staan :p

vind de informatie sowieso al miserabel , zouden al drie weken geleden filmpjes en info gegeven worden over de Valk pakketjes en de Double star

Begrijp de ophef niet zo goed, als je twijfelt neem je ze toch niet.... ik laat ze in ieder geval voor het deze centen niet staan en zijn anders prima cakes voor 22:00 uur

heb ze ook besteld net als de Double Star , en de Valk Big 19 daar zijn wel filmpjes van en daar hoor ik goede berichten over , maar ja die nieuwsgierigheid

Ophef? Je mag toch wel weten wat je koopt of vind je dat een hele gekke gedachtegang? Een effectomschrijving is nog wel het minste wat je mag toevoegen bij een product die je verkoopt. En dan niet het meest vage en random wat je kan verzinnen; 'Deze cakes zijn voorzien van knetterhade burst en mega grote sortie effecten.'

Ophef? Je mag toch wel weten wat je koopt of vind je dat een hele gekke gedachtegang? Een effectomschrijving is nog wel het minste wat je mag toevoegen bij een product die je verkoopt. En dan niet het meest vage en random wat je kan verzinnen; 'Deze cakes zijn voorzien van knetterhade burst en mega grote sortie effecten.'

wat is een sortie effect eigenlijk :bye::rolleyes:

Begrijp de ophef niet zo goed, als je twijfelt neem je ze toch niet.... ik laat ze in ieder geval voor het deze centen niet staan en zijn anders prima cakes voor 22:00 uur

Ik wel! dat er geen filmpjes zijn prima, maar op zijn minst een product beschrijving/ effectomschrijving moet toch kunnen?

Op de huidige prijs natuurlijk. Anders worden ze bijna allemaal duurder.

Echt jammer dat dit te ver weg is want wat een actie. Chapeau!

Ga er zeker wat mee doen, alleen kom ik denk ik in de problemen met het afhaalmoment.
Dit omdat ik op vuurwerkperdoos heb besteld.

Iemand nog suggesties voor de aanschaf van een cakebox vanuit dr actie die as vrijeag er aan komt?? Top actie weer!

zit te twijfelen om een compound box aan te schaffen met deze actie of via de gewone site + gratis vuurwerk MITS er een openingsactie komt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan