Vuurwerkperdoos is weer live! - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeeeeeuh!! toch nog een karton big 19 kunnen scoren!:)

Kon alleen nog maar de 29e als afhaal dag selecteren, echter heb ik meerdere bestellingen op de 28e staan bij valk. dus binnenkort even bellen of deze toegevoegd kan worden.

Keek net even op de site en zag hem toevallig staan! Heb hem erbij besteld en orderbevestiging binnen. Heb deze vrijwel zeker binnen!

Ik weet niet naar welk adres jullie mailen maar deed het eerst naar vuurwerkperdoos@gmail maar daar kreeg ik geen reactie op. Heb laatst [email protected] geprobeerd en had er direct een reactie op. Even een tipje tussendoor

Heb je hier al een antwoord op ?

Via de mail contact gehad, overigens net zoals knallbahr via mail van fietshop en niet vuurwerk per doos.

Moet rond 10 december weer contact opnemen dan hebben ze er meer inzicht in. ga ervan uit dat het geen probleem oplevert maar je weet het nooit

Op de facebook van valk was vandaag wel een filmpje geplaatst van een evo box 25mm 100 shots fast or furious ofzo. Maar volgensmij bestaat die uit dezelfde cakes als de valk boxen die nieuw zijn dit jaar.

Denk ook dat je er niet te veel van moet verwachten voor dat geld. Bij een heleboel producten staat wel dat het mega hard en mega mooi is maar dat is natuurlijk allemaal relatief

Vorig jaar ook verkocht door Valk als im mij niet vergis. Voor dit geld kan je eigenlijk niet kritisch zijn. Voor pyros is dit gwn stook voer op groot verbruik of perx aantal tegelijk. Voor de "consument"zeer interressant lekker goedkooo en toch nog wat kwaliteit. Geen pruts vuurwerk van de gemiddelde producent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan