Transbomber

Mocht je de Transbomber gekocht hebben online met een betreffende video, dan kun je je daarop beroepen.
Is de uitwerking niet zoals het filmpje, heb je recht op geld teruggave! Dus geen paniek, laat de winkeliers dat maar doen zodra je je geld terug vraagt ;)

Benieuwd of dit jaar het weer beter is .. heb er nog 2 staan van vorig jaar en die staan te trappelen om de lucht in te gaan..
Ook nog een Immortal gold en cruel traction staan ..en zojuist visions of ecstasy..3 x heaven en smash box 2 besteld en een monster ride voor de kids..

Ik heb Rubro net even gebeld, want was toch wel erg benieuwd. Er is niets aangepast aan de Transbomber dit jaar, waarschijnlijk is dit een productiefout. Ook de finale zou gewoon hetzelfde zijn dit jaar.

Thnx voor het melden. Kleine opluchting dit, nu de demo's in NL afwachten. Kruitstressss :p

Hallo allemaal ! Iemand een idee waar deze box te halen is in de buurt van rijswijk? Ik kan het niet vinden namelijk . Bedankt iig gr

Driesprong Zoetermeer zit ook in de buurt. Hun 10% actie is net 2 dagen verlopen, maar misschien kun je nog mailen. Je krijgt sowieso wel gratis vuurwerk erbij.

Ok top dank jullie wel . Wil hem combineren met de extreme g force en die heb ik alleen maar nog bij vwd gevonden ... beetje uit te de buurt haha

Die ga je ook (voorlopig) nergens anders vinden, want deze zit in de eigen winkelcollectie van rubro (vwd).

PS Ypenburg vw heeft iets vergelijkbaars van rubro, de palm spring 3000. Misschien iets minder kruit, maar als voordeel dat je deze waarschijnlijk op de fiets kan halen.

Back
Bovenaan