Meld je aan voor opiniepanel 1Vandaag

Ik denk dat bij FPM de meest actieve users al een paar jaar lid zijn.

AVP weet ik niet. Komen daar dagelijks net zo veel mensen als hier?

Mochten er elders plekken zijn waar steun te halen is: kopieer de eerste vijf alinea's uit de beginpost en maak daarmee een topic aan. Vele handen maken licht werk :-)

Ik denk dat bij FPM de meest actieve users al een paar jaar lid zijn.

AVP weet ik niet. Komen daar dagelijks net zo veel mensen als hier?

Mochten er elders plekken zijn waar steun te halen is: kopieer de eerste vijf alinea's uit de beginpost en maak daarmee een topic aan. Vele handen maken licht werk :-)

Heb je anti vuurwerkverbod op fb al ingelicht?

Heb het idee dat daar niet echt leven meer is, erg stil bij hun! Ook ik heb me aangemeld!

Vergeet mijn pm ik heb me net nog aangemeld bij avp .
ik heb het vermoeden dat het forum verkeer kriskras door elkaar loopt
en daar door de meeste mensen hier misschien wel al van op de hoogte zijn van deze actie

Maar goed je weet maar nooit natuurlijk en daarom heb ik daar toch een topic aangemaakt .

Ik zal dat topic de komende dagen even in de gaten houden .

Heb net nog zwarte Piet enquête ingevuld kreeg vanavond de mail nog. Missch nog een paar mensen die dat ook hadden...

Heb vanavond ook een mail gehad over een zwarte pieten enquête ...

Ook met gehad en meteen ingevuld.

Dan wordt er dus kennelijk niet geselecteerd. Wel vreemd dat jullie die mail pas nu krijgen. Wellicht technisch probleempje bij 1Vandaag geweest. Laten we vooral in de gaten blijven houden of en hoe 1Vandaag selecteert. Ook media mogen worden gecontroleerd.

Mensen die al langer lid waren, hebben de Zwarte Piet-mail overigens ook pas vandaag in hun mailbox gekregen.

Ik heb gisteren ook pas de mail gehadden van de zwarte pieten enquête. Begin van de week al aangemeld, uiteraard wel gelijk ingevuld

Back
Bovenaan