Master-G VWC lid 3 nov 2017 #21 syndikaat zei: al meer bekend over deze topper onder de demo's? Klik om te vergroten... Ook dit jaar gaat deze niet door,helaas om het zelfde probleem als vorig jaar.
syndikaat zei: al meer bekend over deze topper onder de demo's? Klik om te vergroten... Ook dit jaar gaat deze niet door,helaas om het zelfde probleem als vorig jaar.
the cigarman VWC lid 17 nov 2017 #22 Master-G zei: Ook dit jaar gaat deze niet door,helaas om het zelfde probleem als vorig jaar. Klik om te vergroten... Ik heb John gisteren gesproken. En ga er maar van uit dat in 2015 de laatste demo was. Hij wil niet een paar km verderop tussen de weilanden/boomgaarden zijn demo schieten, omdat het allemaal te veel geregel wordt. Erg jammer, het was toch altijd een demo waar ik naar uitkeek.
Master-G zei: Ook dit jaar gaat deze niet door,helaas om het zelfde probleem als vorig jaar. Klik om te vergroten... Ik heb John gisteren gesproken. En ga er maar van uit dat in 2015 de laatste demo was. Hij wil niet een paar km verderop tussen de weilanden/boomgaarden zijn demo schieten, omdat het allemaal te veel geregel wordt. Erg jammer, het was toch altijd een demo waar ik naar uitkeek.