De Chainthunder...

Status
Niet open voor verdere reacties.
eq14rskopie640.jpg

Heb nog een foto gevonden bij het Assortiment België :D

Denk dat deze ook maar eens gaat proberen ben heel erg benieuwd naar deze mat. :p

Hooplijke komt snel een flimpje van deze mat :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Denk dat ik hier ook even 2 van gaat haalen kijken wel beter want vind die van Bonbrige lekker hard knallen die bij op nummer 1 staan. :p

wat betekent dit in het nederlands:shocked:?

ik ben zelf ook wel benieuwd naar deze mat, maar denk dat ik dit jaar eens voor die van bonbridge ga aangezien veel mensen daar postief over zijn.

Chainthunders vind ik zowiezo een van de beste matten, heb al 2 jaar die van Original, goede knallen alleen jammer dat je zeer voorzichtig moet zijn met verplaatsen, de knallers breken gauw van het lont af :wink:

Chainthunders vind ik zowiezo een van de beste matten, heb al 2 jaar die van Original, goede knallen alleen jammer dat je zeer voorzichtig moet zijn met verplaatsen, de knallers breken gauw van het lont af :wink:

bij de bonbridge chainthunder nooit geen last mee.
zowel bij de 100sh als de 50sh niet..

Als je dat rooie papier gewoon laat zitten heb je er echt geen last van!
Ik teminste.

Als je dat rooie papier laat zitten benut je de mat niet optimaal. Je hoort de mat gewoon uit de verpakking te halen en uit te vouwen. Vervolgens heb je dan een ruim 2 meter lange mat. Dat in plaats van een opgevouwen 40 cm lange dubbelgelaagde eindbom.

ik heb vorige jaren diverse 60, 240 shots matjes afgestoken, en meerdendeel lag erna gewoon geploft of uitgeknald op de grond...... helaas maar waar, dus over een enkele productiefout hoef je niet meer te spreken.

Je kunt het papier van de celebration cracker er gewoon omheen laten als je hem afsteekt. Klinkt misschien ongebruikelijk of onveilig. Kinderen zullen niet zo snel losse chains vinden op 1 januari.

Zo staat het op de website van Vuurwerk Belgie
Nieuwe producten
a. Nitraatmat 500 Z24a/2
Effect : Extreme knalmat
Opmerkingen : Erg stevig geknoopt, grote verbetering.

eq14rskopie640.jpg

@ Lev-eh Klopt, maar je met het er pas afhalen als de mat licht veel mensen doen dat niet.

Je hebt het over de Bonbridge versie toch? Zoja, dan klopt het niet wat je zegt.
Je moet het rode papier er gewoon afhalen voordat je hem uberhaupt kan uitvouwen/rollen.
Waarop is jouw bovenstaande citaat op gebazeerd?
Het feit dat je de CT uit moet vouwen is alleen van toepassing bij de 500 sh.

hoe zit dat nou tussen de heng deng long 240 en de chainthunder 240?
allebei bij zena te verkrijgen, maar welke is nou beter, of zit er geen verschil in?
hoeveel gram bevat de chainthunder 240 en hoeveel de heng deng long 240?

alvast bedankt
palm tree ;)

is het echt zo moeilijk?

chain(china) thunder is van BONBRIDGE en is er in
-100 shots
-500 shots

original heeft de celebration matten in
-60 shots
-240 shots

en hong deng long (import original) heeft de
nitraatmat 500 in vierkante doos en in langwerpige doos

:)

zit weer een shet topic op vwb te lezen en hebben ze de originalversie nu ook al uitgevoerd van het hong deng long merk?

makkelijker kunnen we het niet maken?????? wel leuker????

is het echt zo moeilijk?

chain(china) thunder is van BONBRIDGE en is er in
-100 shots
-500 shots

original heeft de celebration matten in
-60 shots
-240 shots

en hong deng long (import original) heeft de
nitraatmat 500 in vierkante doos en in langwerpige doos

:)

heb toch echt hier de heng deng long 240 shots...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan