Vuurwerk Outlet Vierhuizen

Vandaag weer lekker bezig geweest in Vierhuizen, jeukt toch vreselijk als ik de boerderij weer binnen stap! :D

Vandaag begonnen met het vullen van de pak bunker:

11lkil4.jpg

2vlku20.jpg

2hgy3dd.jpg

1zc1u8w.jpg

Oh damn, wat moet dat toch heerlijk zij om daar nu lekker mee bezig te zijn en alles aan te raken :rolleyes:
Jaloers! Meer van dit soort foto's graag!! :cool:

Oh damn, wat moet dat toch heerlijk zij om daar nu lekker mee bezig te zijn en alles aan te raken :rolleyes:
Jaloers! Meer van dit soort foto's graag!! :cool:

Zal hier in het topic de vorderingen voor Vierhuizen bijhouden met foto's! :)

Blijft inderdaad heerlijk om met vuurwerk bezig te zijn! :D

Prachtige foto's Lars! Staan mooie producten bij zeg en mooi om op zo'n dag als vandaag met vuurwerk in de bunkers bezig te zijn.

Blijven geweldige foto's om naar te kijken inderdaad.
Die mogen vaker verschijnen.

Ik ben op dit moment bezig met het bij elkaar zoeken van de orders voor Vierhuizen.

Sommige mensen hebben alle drie de afhaaltijden aangeklikt op verschillende orders! We zetten nu de order op de vroegste tijd klaar. Mochten jullie een tijdvak later willen komen zouden jullie mij dan even een bericht willen sturen? :) Dat scheelt tijdens het afhalen weer een boel zoek werk! :wink:

Zo helpen we elkaar met een soepele verloop van het afhalen! :)

Is lastig controleren of ik dat heb op de latere bevestigingen staan geen afhaaltijden meer de eerste heb ik wel dezelfde tijd

We zoeken voor onze vuurwerkwinkel in Vierhuizen een collega!

De werkzaamheden zullen bestaan uit het klaarmaken van bestellingen, het aanvullen en netjes houden van de bunkers en het verkopen van vuurwerk.

Het gaat om 27,28,29 en 30 december

Wij vragen:

- Geen 9 tot 17 uurs mentaliteit
- Minimaal 18 jaar
- Tegen fysiek zwaar werk kunnen!
- Stress bestendig
- In de buurt wonen is een pré, we maken lange dagen om daarna nog uren naar huis te moeten rijden is niet prettig! :wink:
- Eigen vervoer om bij de winkel te kunnen komen

Meer weten of interesse? Stuur mij even een berichtje!

Back
Bovenaan