Als ik me niet vergis mag vuurwerk niet per vliegtuig vervoerd worden
Ook dat inderdaad. Maar een meer algemene beschrijving is voornamelijk houdbaarheid en prijs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tja ik weet niet wat duurder is? Wel verzenden naar NL klanten op tijd of helemaal niet meer verzenden...
Denk niet dat importeurs zitten te wachten op volle bunkers in januari als het schip december niet haalt.
Tja ik weet niet wat duurder is? Wel verzenden naar NL klanten op tijd of helemaal niet meer verzenden...
Denk niet dat importeurs zitten te wachten op volle bunkers in januari als het schip december niet haalt.
Geloof me, luchtvracht is echt veel duurder als je kijkt hoeveel vluchten je moet hebben tegenover één boot. Dan is het niet meer te betalen!
Is dit überhaupt al eens eerder gebeurd?
Hoe zit het eigenlijk met de winkels, moet je een vervanger aannemen als een artikel niet is geleverd, of kun je ook je geld terug krijgen?
Hoe zit het eigenlijk met de winkels, moet je een vervanger aannemen als een artikel niet is geleverd, of kun je ook je geld terug krijgen?
Je kan beide opties gebruiken, want bij een niet voorradig artikel kun je er op staan je geld terug te krijgen, maar meestal krijg je toch wel een waardige vervanger aangeboden. het is aan jou wat je dan doet.
Meeestal is de vervanger ook duurder![]()
Bij een goede winkel wel ja, zo als bij jou![]()
Beide nieuwe waaiers showtime komen in 2018 binnen