Gehele sprinklerinstallatie te koop!

Hallo,

Bij deze bied ik mijn sprinklerinstallatie aan wegens verhuizing. De installatie is recent nog gekeurd en goed bevonden. De installatie is 3 jaar oud. Geen gebruikssporen. Voor eventuele interesse, foto's of vragen kunt u me bereiken op dit nummer: 06-83795765

Dave Brandsen

Als ik deze in mijn garage instaleer zal ik dan strafvermindering krijgen wanneer ik de 31-12 een inval krijg en er 26 kg cunsumentenvuurwerk onder heb liggen ? :wink:

Sowieso een leuke vraag.

Kan je als consument je schuur ombouwen tot bunker als je je aan de regelgeving wilt houden?!

Sowieso een leuke vraag.

Kan je als consument je schuur ombouwen tot bunker als je je aan de regelgeving wilt houden?!

Met welk doel voor ogen? Meer op te mogen slaan? Ga er maar vanuit dat dit niet mag :bye:
En ik denk dat de kosten hiervan echt niet leuk zijn. Denk ook aan jaarlijkse inspecties etc.

Maar dat is slechts mijn eerste gevoel erbij. Ben hier ook wel benieuwd naar.

hahaha aparte advert, maar de keuring moet toch opnieuw gedaan worden zodra deze elders geinstalleerd moet worden.

hahaha aparte advert, maar de keuring moet toch opnieuw gedaan worden zodra deze elders geinstalleerd moet worden.

Precies...en een "erkend" installatiebedrijf heeft meestal geen trek in dergelijke klussen met tweedehands materiaal ivm de garantie e.d.

Back
Bovenaan