Sunbeam-5 [Uitloop 2019]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: SB-05
Artikelnaam: Sunbeam-5
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Crackling + purple mine and sunset glitter tail
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Afmetingen: 50 x 12 x 20cm (b x l x h)
Kartoninhoud: 4/1
Richtprijs: € 39,95 (2016)

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

sb-05_3d.jpg

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo snel als de paarse mine verdwijnt, zo lang duren de tails. Tails zien er wel indrukwekkend uit zo, op naar de demo! :)

Ben ook wel benieuwd... Is deze identiek aan de SB4 maar met paarse mine, of wijken ook de tails iets af?

Niet zelf in de straat gezien maar ik heb ze wel op film op 1 of andere show na elkaar geschoten gezien. Het zijn niet dezelfde tails als de Sun Beam 4.

De Sun Beam 5 tails lijken meer op de Sun Beam 2 tails. (Golden Willow-achtig) En de Sun Beam 4 lijken meer op die van de Golden Wave van Zena(Brocade-achtig).

Dit filmpje bedoelde ik:

Hier worden beide geschoten in het begin na de meerdere Sun Beam 2's. Je kan aan de mine zien welke het is (en ook horen).

Inderdaad een bijzonder goede lijn met een zeer hoge kwaliteit.
Hopelijk krijgen we in januari een duidelijk straat filmpje van deze te zien.

De sunbeam cakes hebben echt wel de beste tails die ik ooit in consumentemvuurwerk heb gezien, ik heb de 3 dit jaar :)

Ik heb deze dit jaar voor het eerst besteld, ben heel benieuwd. Heel vet hoe die tails maar blijven doorbranden idd. Tot nu toe heb ik de SB 2 en 3 live mogen aanschouwen en dat waren allebei pareltjes. Durf zelfs te zeggen dat de Sunbeam 3 een van de mooiste cakes is die ik ken.

Back
Bovenaan