Purple tiger tails

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 2956
Artikelnaam: Purple tiger tails
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 439,2 gram
Aantal schoten: 72
Effectomschrijving: Paarse staarten
Afmeting: 22,5 x 20 x 12,5 cm
Max. tube diameter: 20
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: € 37,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

2956-purple-dreamtails_copy.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben ook heel erg benieuwd naar deze nieuwe lijn van Broekhoff. Benieuwd naar de uitwerkingen en de
prijs.

Ontzettend benieuwd naar deze lijn, als het de kwaliteit van Broekhoff bevat die we gewend zijn dat kunnen dit stuk voor stuk toppers worden.

Volgens een foto op de Facebookpagina van vuurwerkbieb gaat deze 37.99 kosten. De andere tailcakes, zover ik kan zien, ook en de cakes 36 euro.

Ik zie het paarse niet direct terug in de tails. Maar het kan ook zijn dat ik misschien wel naar een oogarts moet. :bonk:

Ik zie het paarse niet direct terug in de tails. Maar het kan ook zijn dat ik misschien wel naar een oogarts moet. :bonk:

Kan ook aan de film liggen natuurlijk. Misschien komt het in werkelijkheid wat beter naar voren. De tail zelf is ook wat fletser dan in werkelijkheid, lijkt mij zo.

Je begint al een beetje op leeftijd te raken hé.. :D

Ik vind deze cake echt prachtig! Dat paars/roze komt juist goed naar voren. En de Magnesium tails ogen ook erg dik! Ze worden ook met de juiste kracht omhoog geschoten en dat is sowieso een pré bij tailcakes vind ik. Toppertje hoor, ik ga 'm proberen aan te schaffen.

Back
Bovenaan