bonbridge1
VWC lid
Middenmeer heeft een fantastische vuurwerkzaak in dat tuincentrum, ik zou daar mn centjes in het vervolg brengen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Middenmeer heeft een fantastische vuurwerkzaak in dat tuincentrum, ik zou daar mn centjes in het vervolg brengen.
Toch nog niet helemaal. Site is tijdelijk onbereikbaar krijg ik als waarschuwingHij is weer open met de jaarlijks terugkerende tekstenwel snel wezen hoor op=op en weg=pech
Ik heb Rocket Boom pijlen en Sky Hunter singleshots in het mandje gegooid. En wat potjes in de hoop ze ook te krijgen (2 waaiers voor weinig).Voor de mensen die gaan bestellen, ik ben benieuwd wat jullie lijstje zal zijn! Ik haal hier meestal veel kleine potjes voor de vooravond voor weinig!
Hoe doe je dat dan? Wat ik zo las, is dat ze vaak toch vervangers pakken. Stuur je dan aan op terugbetaling/ niet betalen van de producten die ze niet hebben?Ik bestel altijd ongeveer 1.5 keer wat ik wil omdat je een deel toch niet krijgt. Je hoeft ook pas bij aflevering te betalen.