daanvdboor
VWC lid
Fietsenhandel Niks doet zijn naam eer aan!
Fietsenhandel Niks doet zijn naam eer aan!
Beste mede freaks,
Ik kan helaas niks positiefs melden over de winkel
Zou er tussen 9 en 10 (s'avonds) mijn zeer kleine bestelling ophalen maar was pas na 11 uur thuis. Wat een slecht vuurwerk beleid hebben ze toch daar, werkt voor geen ene meter. Heb zelf 6 jaar in de vuurwerk branche gewerkt maar zoiets slechts ben ik nog nooit tegen gekomen! Ik ben dan blijven wachten maar denk dat er wel meer dan 30 mensen zo wegliepen en bij de naaste concurrent hun boodschappen gingen doen. Als ik hun was zou ik er gauw wat aan veranderen want zo verlies je wel heel veel klanten! Stond even een tijd met een man uit Harlingen te praten, ja Harlingen die heeft het hele stuk gereden. Om te horen dat de helft van zijn bestelling niet op voorraad was nou die was zeer pissig, zeer begrijpelijk namelijk. Dus voor mij nooit meer hier bestellen!
Kleine toelichting van mijn ervaring:
De bestelling moest tussen negen en tien uur opgehaald worden. Ik kom daar netjes om negen uur binnen. Het lijkt rustig. Richting de balie zie ik opeens een heleboel mensen staan. Nergens staat iets aangegeven van waar je je moet melden. De mensen staan op elkaar gedrukt en je komt er niet doorheen. Er worden nummers van bestellingen door elkaar heen opgeroepen. Er is geen duidelijke structuur dus ik wist niet wanneer ik aan de beurt was.
Er is één deur om de winkel binnen te komen, maar ook één deur om de winkel weer te verlaten. De mensen die een bestelling komen ophalen staan tussen de mensen die spullen willen halen bij de losse verkoop. Mensen die hun spullen gehaald hebben (wat vaak niet weinig is!) moeten zich door de menigte wringen om weer naar buiten te kunnen komen. Er zijn geen duidelijke looppaden afgezet voor binnenkomende klanten en vertrekkende klanten.
Na een drie kwartier komen we eindelijk dichterbij de balie. Roept een medewerkster 'Wie heeft zijn nummer nog niet doorgegeven!' Moest je dus eerst je nummer doorgeven, dan pas pakken ze je bestellingsblaadje erbij die ze onderop de stapel leggen! Het was ondertussen tien uur. Het enige wat ik zie zijn chagrijnige gezichten, mensen die klagen en werknemers die koffie drinken of zich druk maken om rugtasjes die gratis uitgedeeld worden met kindervuurwerk. Als mensen eindelijk na zeker anderhalf uur wachten of meer hun bestelling krijgen blijkt veel dingen op te zijn, niet geleverd te zijn etc. Ze vullen het aan met ander spul waar je maar van uit moet gaan (als je er minder verstand van hebt) dat het goed is of net zo leuk is als wat je besteld had.
Om half 11 ben ik het zat. De mensen van de losse verkoop zijn sneller klaar dan de mensen die staan te wachten op hun bestelling. Ik laat mijn vriendin bij de balie wachten en ga zelf in de rij staan bij de losse verkoop. Daar zegt een medewerker tegen een andere medewerker dat ze de losse verkoop dicht gaan doen omdat het al lang tien uur is geweest! Ik zeg hen dat ik nog wil bestellen en dit mag dan nog net. Ik heb mijn bestelling opnieuw gedaan. Wat blijkt.. De pot die ik besteld had was de laatste die ze nog hadden liggen. Oftewel, al had ik mijn bestelling afgewacht dan was ook het ene potje wat ik bij hen besteld had op en kwam ik dus voor niks!
Ik zeg jullie één ding.
Voor klantvriendelijkheid, genoeg in voorraad, een bestelling die goed afgerond moet worden of minstens een kopje koffie hoef je niet bij de fietsenhandel Niks uit Middenmeer te zijn. Ze doen hun naam eer aan!
Een heel rapport, maar ik ben het wel even kwijt!
Fietsenhandel Niks doet zijn naam eer aan!
Beste mede freaks,
Ik kan helaas niks positiefs melden over de winkel

Zou er tussen 9 en 10 (s'avonds) mijn zeer kleine bestelling ophalen maar was pas na 11 uur thuis. Wat een slecht vuurwerk beleid hebben ze toch daar, werkt voor geen ene meter. Heb zelf 6 jaar in de vuurwerk branche gewerkt maar zoiets slechts ben ik nog nooit tegen gekomen! Ik ben dan blijven wachten maar denk dat er wel meer dan 30 mensen zo wegliepen en bij de naaste concurrent hun boodschappen gingen doen. Als ik hun was zou ik er gauw wat aan veranderen want zo verlies je wel heel veel klanten! Stond even een tijd met een man uit Harlingen te praten, ja Harlingen die heeft het hele stuk gereden. Om te horen dat de helft van zijn bestelling niet op voorraad was nou die was zeer pissig, zeer begrijpelijk namelijk. Dus voor mij nooit meer hier bestellen!
Kleine toelichting van mijn ervaring:
De bestelling moest tussen negen en tien uur opgehaald worden. Ik kom daar netjes om negen uur binnen. Het lijkt rustig. Richting de balie zie ik opeens een heleboel mensen staan. Nergens staat iets aangegeven van waar je je moet melden. De mensen staan op elkaar gedrukt en je komt er niet doorheen. Er worden nummers van bestellingen door elkaar heen opgeroepen. Er is geen duidelijke structuur dus ik wist niet wanneer ik aan de beurt was.
Er is één deur om de winkel binnen te komen, maar ook één deur om de winkel weer te verlaten. De mensen die een bestelling komen ophalen staan tussen de mensen die spullen willen halen bij de losse verkoop. Mensen die hun spullen gehaald hebben (wat vaak niet weinig is!) moeten zich door de menigte wringen om weer naar buiten te kunnen komen. Er zijn geen duidelijke looppaden afgezet voor binnenkomende klanten en vertrekkende klanten.
Na een drie kwartier komen we eindelijk dichterbij de balie. Roept een medewerkster 'Wie heeft zijn nummer nog niet doorgegeven!' Moest je dus eerst je nummer doorgeven, dan pas pakken ze je bestellingsblaadje erbij die ze onderop de stapel leggen! Het was ondertussen tien uur. Het enige wat ik zie zijn chagrijnige gezichten, mensen die klagen en werknemers die koffie drinken of zich druk maken om rugtasjes die gratis uitgedeeld worden met kindervuurwerk. Als mensen eindelijk na zeker anderhalf uur wachten of meer hun bestelling krijgen blijkt veel dingen op te zijn, niet geleverd te zijn etc. Ze vullen het aan met ander spul waar je maar van uit moet gaan (als je er minder verstand van hebt) dat het goed is of net zo leuk is als wat je besteld had.
Om half 11 ben ik het zat. De mensen van de losse verkoop zijn sneller klaar dan de mensen die staan te wachten op hun bestelling. Ik laat mijn vriendin bij de balie wachten en ga zelf in de rij staan bij de losse verkoop. Daar zegt een medewerker tegen een andere medewerker dat ze de losse verkoop dicht gaan doen omdat het al lang tien uur is geweest! Ik zeg hen dat ik nog wil bestellen en dit mag dan nog net. Ik heb mijn bestelling opnieuw gedaan. Wat blijkt.. De pot die ik besteld had was de laatste die ze nog hadden liggen. Oftewel, al had ik mijn bestelling afgewacht dan was ook het ene potje wat ik bij hen besteld had op en kwam ik dus voor niks!
Ik zeg jullie één ding.
Voor klantvriendelijkheid, genoeg in voorraad, een bestelling die goed afgerond moet worden of minstens een kopje koffie hoef je niet bij de fietsenhandel Niks uit Middenmeer te zijn. Ze doen hun naam eer aan!
Een heel rapport, maar ik ben het wel even kwijt!
