Fietsenhal Middenmeer

Fietsenhandel Niks doet zijn naam eer aan!

Fietsenhandel Niks doet zijn naam eer aan!

Beste mede freaks,

Ik kan helaas niks positiefs melden over de winkel:cry:
Zou er tussen 9 en 10 (s'avonds) mijn zeer kleine bestelling ophalen maar was pas na 11 uur thuis. Wat een slecht vuurwerk beleid hebben ze toch daar, werkt voor geen ene meter. Heb zelf 6 jaar in de vuurwerk branche gewerkt maar zoiets slechts ben ik nog nooit tegen gekomen! Ik ben dan blijven wachten maar denk dat er wel meer dan 30 mensen zo wegliepen en bij de naaste concurrent hun boodschappen gingen doen. Als ik hun was zou ik er gauw wat aan veranderen want zo verlies je wel heel veel klanten! Stond even een tijd met een man uit Harlingen te praten, ja Harlingen die heeft het hele stuk gereden. Om te horen dat de helft van zijn bestelling niet op voorraad was nou die was zeer pissig, zeer begrijpelijk namelijk. Dus voor mij nooit meer hier bestellen!

Kleine toelichting van mijn ervaring:
De bestelling moest tussen negen en tien uur opgehaald worden. Ik kom daar netjes om negen uur binnen. Het lijkt rustig. Richting de balie zie ik opeens een heleboel mensen staan. Nergens staat iets aangegeven van waar je je moet melden. De mensen staan op elkaar gedrukt en je komt er niet doorheen. Er worden nummers van bestellingen door elkaar heen opgeroepen. Er is geen duidelijke structuur dus ik wist niet wanneer ik aan de beurt was.

Er is één deur om de winkel binnen te komen, maar ook één deur om de winkel weer te verlaten. De mensen die een bestelling komen ophalen staan tussen de mensen die spullen willen halen bij de losse verkoop. Mensen die hun spullen gehaald hebben (wat vaak niet weinig is!) moeten zich door de menigte wringen om weer naar buiten te kunnen komen. Er zijn geen duidelijke looppaden afgezet voor binnenkomende klanten en vertrekkende klanten.

Na een drie kwartier komen we eindelijk dichterbij de balie. Roept een medewerkster 'Wie heeft zijn nummer nog niet doorgegeven!' Moest je dus eerst je nummer doorgeven, dan pas pakken ze je bestellingsblaadje erbij die ze onderop de stapel leggen! Het was ondertussen tien uur. Het enige wat ik zie zijn chagrijnige gezichten, mensen die klagen en werknemers die koffie drinken of zich druk maken om rugtasjes die gratis uitgedeeld worden met kindervuurwerk. Als mensen eindelijk na zeker anderhalf uur wachten of meer hun bestelling krijgen blijkt veel dingen op te zijn, niet geleverd te zijn etc. Ze vullen het aan met ander spul waar je maar van uit moet gaan (als je er minder verstand van hebt) dat het goed is of net zo leuk is als wat je besteld had.

Om half 11 ben ik het zat. De mensen van de losse verkoop zijn sneller klaar dan de mensen die staan te wachten op hun bestelling. Ik laat mijn vriendin bij de balie wachten en ga zelf in de rij staan bij de losse verkoop. Daar zegt een medewerker tegen een andere medewerker dat ze de losse verkoop dicht gaan doen omdat het al lang tien uur is geweest! Ik zeg hen dat ik nog wil bestellen en dit mag dan nog net. Ik heb mijn bestelling opnieuw gedaan. Wat blijkt.. De pot die ik besteld had was de laatste die ze nog hadden liggen. Oftewel, al had ik mijn bestelling afgewacht dan was ook het ene potje wat ik bij hen besteld had op en kwam ik dus voor niks!

Ik zeg jullie één ding.
Voor klantvriendelijkheid, genoeg in voorraad, een bestelling die goed afgerond moet worden of minstens een kopje koffie hoef je niet bij de fietsenhandel Niks uit Middenmeer te zijn. Ze doen hun naam eer aan!

Een heel rapport, maar ik ben het wel even kwijt!:D

was er om 6 uur smorgens mijn bestelling was binnen vijfminuten klaar
maar weet uit ervaring dat als je daar laat komt dat de helf er niet is en lang duurt maja daarom ga ik ook vroeg

ik heb afgelopen jaar ook samen met me broer daar besteld en enkele produchten NIET gekregen+2uur lang wachten op een vrachtwagen die onderweg was.. of andere producten gekregen en ik herken het verhaal helemaal van daanvdboor.

Vuurwerk is prima, aanbiedingen ook. Organisatie van de bestellingen is inderdaad rommelig te noemen. Ik had ook vooraf besteld en moest ook lang wachten en toen moest de bestelling nog bijeen geraapt worden. Aan de andere kant wel een paar topcakes voor de helft van de prijs.

Joh, misschien moet je iets langer wachten omdat de organisatie een beetje slecht is.. maar als je t hebt over de aanbiedingen.. dan heb ik niks te klagen..
Ik weet niet hoe t met jullie zit, maar ik wacht met smacht op de vuurwerk folders, en ik hoop dat alle prijzen op internet ook snel bekent worden.. Ik heb Maandag wat inkopen gedaan in Duitsland:P Niet iets super vet of zo maar gewoon ff lekker knallen kan altijd wel..

Loop er niet echt warm van maar goed, zal wel komen omdat het Diamond meuk is :p Maar vind het zowiezo al een beetje te geweldig aangekondigd op die site.

Voor de diamond collectie liefhebbers qua prijs heel goed. Helaas is het niet mijn vuurwerk. Ben er in het verleden wel eens geweest en nooit problemen of lange wachttijden gehad.

Ik ben totaal niet te spreken over deze winkel!!!
Mensen die zich blind staren op de prijzen kunnen beter even naar Duitsland rijden.
Ik ben hier zelf een aantal jaar geleden geweest en had vooraf besteld.
Ik vind dit zelf een verpauperde winkel, die totaal niet klant vriendelijk is maar echt puur om het geld vuurwerk verkoopt.
Zo kreeg ik niet wat ik besteld had. ik had ook pakketten waar thuis bleek dat deze al ruim 5 jaar over de houdbaarheidsdatum waren!
Daarnaast werden klanten naar mijn mening verkeerd voorgelicht in de tijd dat ik er stond.
En voor zover ik zag wat er over de toonbank ging waren dit vooral "oude pakketten". Deze restpartijen koopt hij denk ik jaarlijks op en kan zo voor de goedkope prijzen het spul leveren.
Daarnaast verkoopt hij ook wat nieuwe potten maar hier betaal je inderdaad de hoofdprijs voor. Plus dat je onwijs lang staat te wachten in de winkel/ buiten voordat je geholpen wordt ook al heb je besteld.

Ik zelf zal nooit naar deze winkel terug keren. Mocht je echt dicht in de buurt wonen en je hebt er wel vertrouwen in dan kun je dat doen.
Maar als vuurwerk liefhebber zou ik je er niet heen laten gaan, betaal liever wat meer zodat je vuurwerk hebt wat nog niet verlopen is en waar je eerlijk word voorgelicht.

Zeer slechte winkel! In totaal 3x geweest, maar naar afgelopen jaar nooit meer! Bestelling is nooit compleet, altijd vervangende artikelen, lange wachttijd! Voot mij nooit meer! Tip controleer je bestelling goed

Ik deel de mening van de meesten hier!
Als je verstand hebt van vuurwerk en je wilt wat leuks, dan is dit wel de laatste winkel waar je wezen moet.

Lange wacht tijden voor rommel wat goedkoop lijkt maar waar je thuis pas achter komt dat het alsnog duur betaald is.

ik zeg.... NIET doen

Ik was vorig jaar niet zo te spreken over de gang van zaken, dit jaar wel.

Dit jaar geen buien staan in de kou.Was ondanks de drukte snel geholpen. Werd netjes gevraagd of er nog iemand mee moest lopen om te helpen tillen. Kortom over de hele linie verbetering! Toppie!

de keren dat ik er geweest ben heb ik mijn bestelling de eerste dag en zo vroeg mogelijk gehaald ( 07.00) dan zijn er nog geen problemen met voorraad etc. maar ik ben toch een liefhebber van pronk geworden om diverse redenen. maar met een beperkt budget kun je aardig shoppen. wat ook wel blijkt want het is er over het algemeen altijd retedruk.

Ook 1 x geweest en niet meer. Vuurwerk is oud, oude collectie. Had een aantal pijlen, die gewoon op de grond knalde (hoorde nog een piep in me oren 2 dagen).

Had het duurste pakket genomen van Diamond, daar was ik toen wel tevreden maar... maar voorderest... tja...

Ik ben nu 3 jaar achtereenvolgens bij Fietsenhal J. Niks Middenmeer geweest en heb er
verschillende meningen erover.

De aanbieding die J. Niks aanbied zijn natuurlijk tof ook al is het wat ouder en zijn het dus ook
niet de nieuwste producten van dit jaar.
Wat wel echt opvalt is dat ze moeten stoppen met zeggen; ''Nieuw! Bij iedere bestelling gratis vuurwerk!'' . Ten eerste is dat niet nieuw want dit zeggen ze al jaren. Ten tweede gebeurt dit amper. Ik bestel daar nu 3 jaar alleen ik krijg die sterretjes of klein vuurwerk spul en zelfs lonten op een keer na niet.

Ook is het zo wanneer je gebeld wordt om een afspraak te maken om het te kunnen ophalen, dat er gevraagd wordt of je nog een pot erbij wilt van 40 voor 5 euro, puntje bij paaltje was dat potje er helemaal niet bij de bestelling zelf. Maar goed al dat gratis vuurwerk maakt mij niet zo veel uit.. Dat kan ik bewijs van spreken ook bij de Action halen. Alleen geef ik het voor eventuele andere klanten wel aan.

Even mijn ervaringen op een rij:

Het eerste jaar dat ik daar kwam verliep het wel goed behalve dat er 2 potten werden vervangen door wat
ander spul wat er wel mee door kon. Ook was er wat klein spul op

Het tweede jaar ging bijna helemaal goed, alleen miste er wat klein spul.

Het derde jaar ging echt bizar slecht. (Voor het eerst kwamen we het ook de 2e verkoop dag s'ochtends vroeg ophalen i.p.v de 1e)We hadden heel veel besteld omdat vrienden ook gingen ''meeliften'' om wat te kopen bij onze bestelling.
We hadden pakketten, 500gr. potten, heel veel klein vuurwerk, pijlen pakketten en 1.60m romeinse kaarsen, noem maar op. Het kleine spul was allemaal al op en weg, gewoon letterlijk helemaal NIKS meer aanwezig. Verder de grote romeinse kaarsen waren er niet, 1 pakket miste, ook waren er 2 500gr. potten niet door de keuring (In Nederland) gekomen zeiden ze en er miste nog een pijlen pakket.
Het was een grote ongeorganiseerd zooitje en vele medewerkers waren druk om vervangen dingen te zoeken omdat wij bijvoorbeeld dan iets anders op de lijst in de winkel aanwezen en hun gingen kijken, maar ook dat was alweer uitverkocht. Uiteindelijk hebben we toch redelijke potten en pijlen meegekregen wat voor mij gevoel meer kosten voor J. Niks omdat voor het zelfde geld weg te geven.. Maar goed.

Wat mij echt opvalt ieder jaar is dat ze dus bizar weinig hebben van het kleine spul als die leuke aanbiedingen van; 90 shots matjes nu; 4 stuks voor 99 cent, happines 2 pakje gratis noem maar op. Maar het is er gewoon simpel weg niet!

Dus 1 tip als je hier gaat bestellen; bestel altijd OPTIJD zodat je het de 28e kan ophalen! Dan heb je het meeste kans dat aller er nog is.

Dit is mijn ervaring tot nu toe geweest met deze winkel en ik hoop dat andere mensen er wat aan hebben gehad om dit te lezen!

Dit jaar was alles helemaal toppie geregeld.

Aanrader voor de vergeten cakes.

500 grammers voor 10-15 euro krijg je nergens.

Ook het kleine spul is dit een prima adres voor, ben nu al verzot op de astro matten.
Geinig spul is dat.

Back
Bovenaan