Zena Mayhem [Uitloop 2023]

Heb hem dit jaar in de vooravond geschoten, maar was nog wel de oude versie...als ik dit zo zie, bestel ik hem iig ook niet nog een keertje..

Bij de colour box was dit ook al het geval. De nieuwe versie viel erg tegen en de zena nr 1 ook. Snap niet dat zena sleutelt aan boxen/ cakes die al top presteren. Resultaat: valt erg tegen... Jammer!

Bij de colour box was dit ook al het geval. De nieuwe versie viel erg tegen en de zena nr 1 ook. Snap niet dat zena sleutelt aan boxen/ cakes die al top presteren. Resultaat: valt erg tegen... Jammer!

Vond deze zeker niet tegen vallen maar je hebt wel een punt, de vorige producties waren inderdaad beter en de Nr.1 was echt een flop dit jaar.

Pfoe, deze is er niet beter op geworden zeg...op de laatste 2 filmpjes is het echt een slap aftreksel van wat het was. Zeker op het filmpje van ImmSamuel ziet het er niet best uit, spinning tails naar crackling ipv mooie multicolor met blink...

Ik moet zeggen dat ik deze in verhouding met de oude versie nog steeds erg bruut vond. Goed tempo en een met crackling gevulde lucht. Nu moet er wel bij gezegd worden dat ik dus één cake miste; ik had cake 3 2x.

Laatste cake heeft nu spinning tails naar red/blue peony normaal gesproken dus geen crackling lijkt me foutje van de chinees die de bombettes heeft gevuld.

Laatste cake heeft nu spinning tails naar red/blue peony normaal gesproken dus geen crackling lijkt me foutje van de chinees die de bombettes heeft gevuld.

laatste cake is idd met spinning tails to red/blue peony maar in combinatie met crackling chrysantium, steeds 5 om 5.

Edit: zie net de video waar je het over hebt en daar zit alleen maar crackling in.

laatste cake is idd met spinning tails to red/blue peony maar in combinatie met crackling chrysantium, steeds 5 om 5.

Edit: zie net de video waar je het over hebt en daar zit alleen maar crackling in.

Die crackling maakt het juist af vind ik! deze reeds al besteld we zullen het zien het einde van het jaar

Kijk, die ziet er dan nog wel goed uit. Productiejaar 2015 of eerder zeker? Overigens zit er wel 2 keer cake 1 in en ontbreekt cake 3 dus...

Nog nooit in de collectie gehad dit jaar ga ik hem echt aanschaffen

Heb hem nu 2x op het verlanglijstje staan, Vooral omdat die lekker betaalbaar is

Deze afgelopen oud en nieuw gehad, was gewoon weer goed. Niet de topper onder de boxen, maar met een korting wel eentje om mee te nemen. Leuk tempo en goed uitgewerkte effecten, zo staat die mij bij.

Back
Bovenaan