Werken in een vuurwerkwinkel

Heb intratuin toen meegeholpen bij opbouw en afbraak showroom en meegholpen tijdens de verkoopdagen. Echt super gaaf werk!

Als er nog winkels zijn die mensen nodig hebben, is sta er voor open!

Het zou mij ook wel leuk lijken om ergens te helpen met vuurwerk.
Ik ben ivm seizoensgebonden werk in november tm half december vrij.
Nu is de drukte bij de vuurwerkwinkeks natuurlijk vooral de laatste dagen van december maar dan ben ik zelf druk met de oliebollen verkoop.
Maar mochten er winkeliers of distributeurs zijn die de komende weken wat handjes kunnen gebruiken in de regio Gelderland dan houd ik mij van harte aanbevolen!!
En de vergoeding komen we vast wel uit :D

Ik wil dit jaar voor het eerst in een vuurwerkwinkel gaan werken, nu heb ik er een gevonden maar nu hebben ze gevraagd waar ik aan denk qua uurloon maar ik heb geen idee wat normaal is voor de branche voor 19 jarige. Ik hoor graag van jullie wat een riëeel uurloon in mijn geval is...

Ik wil dit jaar voor het eerst in een vuurwerkwinkel gaan werken, nu heb ik er een gevonden maar nu hebben ze gevraagd waar ik aan denk qua uurloon maar ik heb geen idee wat normaal is voor de branche voor 19 jarige. Ik hoor graag van jullie wat een riëeel uurloon in mijn geval is...

Dikke 500 grammer per uur? ;)

Daar dacht ik ook al aan!! �� maar het gaat wit dus dan moeten we over een uurloon overeenkomen, en ik wil natuurlijk niet te laag inzetten want dan loop ik eem hoop mis....

Ik ben 18 en werk retail voor een kleine €5,5... Zou wel iets hoger inzetten dan dat! Misschien is een tientje wat brutaal, maar acht, negen lijkt mij wel eerlijk.
Let wel dat ik geen inzicht heb in jouw situatie; hoe graag wil je die baan, hoe veel concurrerende solicitanten, doe je het voor de leuk of vooral de poen, enz enz. Dat moet je zelf inschatten, maar hopelijk kon ik je daarbij een beetje helpen :)

Daar dacht ik ook al aan!! �� maar het gaat wit dus dan moeten we over een uurloon overeenkomen, en ik wil natuurlijk niet te laag inzetten want dan loop ik eem hoop mis....
Wit uurloon en 500 grammer kan gewoon. Maak je ook de afspraak dat je voor het uurloon een 500-grammer kan kopen. Secundaire arbeidsvoorwaarde :)

Heb zelf wel in een vuurwerk winkel gewerkt, maar om eerlijk te zijn had ik liever vrij op oud en nieuw en was daarom ook gestopt. des ondanks was het zeker wel leuk om te werken in een vuurwerk winkel ook al kreeg ik er niet zo veel voor. maar ja blijft ook een hobby hé!

Vuurwerktoppers gezocht

Vuurwerktoppers gezocht

Altijd al in een vuurwerkwinkel willen werken? Dan zoeken wij jou!!!

Wij zijn een vuurwerkwinkel in de buurt van gouda.
Dealer van Rubro, Vuurwerktotaal en Vuurwerkmania.
Persoonlijke aandacht, service en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel.
We bestaan 40 jaar en een begrip in de regio.

De werkzaamheden bestaan uit het maken van bestellingen, uitpakken vuurwerk, uitgifte van vuurwerk en verkopen van vuurwerk.

Leeftijd minimaal 18 jaar
Geen 9 tot 17 mentaliteit
beschikbaar op alle 3 de verkoopdagen
werken in team verband

Interesse stuur een mail met je gegevens naar [email protected]

Back
Bovenaan