Solidary

Stefan Works

VWC lid
Artikelnummer: BL163006
Artikelnaam: Solidary
Bruto Gewicht: 13,5 KG
Netto Kruitgewicht: 1450 gram
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 35 meter
Richtprijs: 112,50

solidary_3d.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben wel fan van de labels, zien er leuk uit. Snap niet waarom dat effect vanaf ca. 0.35 overal in terug komt, heb daar persoonlijk echt een hekel aan! Voor de rest leuk met leuke tempowisselingen en effecten.

Is realistischer voor die prijs dan de eerste film en ziet er goed uit. Tempo in het begin is wel iets te langzaam naar mijn mening, maar wanneer het tempo erin komt, gaat ie ook wel lekker door. Heerlijk dat geluid van lanceren ook!

Fireworks 4 All heeft leuke doosjes.. Dit was 'm op de winkeliersdemo gisteren:

Toch vind ik 110 euro voor nog geen 1500 gram best aan de prijs.

Blijft voor mij de persoonlijke favoriet: Hij is goed geprijsd en heeft mooie kleurcombinaties, versneld ook lekker en de finale cake is schitterend! Bouwt op tot een climax!

Dit is ook mijn favoriet van Fireworks 4 All :) De beste prijs-kwaliteits verhouding. Lekkere effecten, mooie tempoversnelling en een echt vette finale.

Dit was een topper hoor. Vond hem in echt beter overkomen dan op demo filmpjes. Boeketten waren echt groot en burst hard. Zeker aan te raden.

Zie deze zojuist terugkomen in de compilatie van Steef Kaboom.
Prachtbox zo te zien!

Even doorspoelen naar 22 minuten ongeveer

Zie deze zojuist terugkomen in de compilatie van Steef Kaboom.
Prachtbox zo te zien!

Even doorspoelen naar 22 minuten ongeveer

Deze compilatie heb ik ook gezien giesteren. Ziet er zeker uit als een pracht box op deze video. Steef kaboom, hoe heb je de Solidary live ervaren? ( misschien beetje overbodige vraag maar wil het toch ff horen) :)

De Solidary had ik aangeschaft en Stefan was de gelukkige toeschouwer :)

Ik vind dit echt een prima box! Hij schiet zeer consistent, goede stijghoogte, loopt vloeiend over en bouwt op naar steeds heftigere effecten. Echt een degelijke bak. De effecten zijn niet super bijzonder, maar het lekkere tempo maakt hem een topper. Zeker het geld waard.

Hierbij dan ook mijn film :) Zelfde exemplaar als hierboven, maar dan net iets anders gefilmd :p

Prima box hoor! Loopt vlekkeloos in elkaar over, met een flinke tempoversnelling naar het einde.

Back
Bovenaan