Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

dit jaar voor het eerst maar vond hem niet wauw , 2 tegelijk ook niet , wel leuke cake maar zeker geen 40 euro waard , in de actie voor 20 euro zijn het toppers . ik miste ook totaal al het goud het was meer alleen de knetter waar ik hem ook voor had maar toch op sommige filmpjes duidelijk een mooi goud boeket

Mooie waaier was dit! Nadat ik op het forum las dat er een paar omgevallen waren heb ik deze dan ook vastgezet. Stond flink te schieten maar ging goed.

Welke variant was nou de goeie dan? Had zelf een karton besteld vanwege die actie, en dat waren andere labels. Ze gingen zo snel dat ik alleen maar crackling zag en geen chrysantium. Jammer dat de New Mooi er niet meer is... was voor mij wel de beste crackling bak.

Iemand een idee waar deze voor een leuke prijs gehaald kan worden in Noord-Holland of op de route richting Leeuwarden?

nergens.

je moet die kartonactie van hun afwachten. 4/1 100 eu,,,,
is de goedkoopste manier eraan te komen

Die karton actie was volgens mij nog zelfs een stuk voordeliger, €85,- geloof ik voor 4 stuks. Je kan trouwens altijd een mailtje sturen naar Zena, dan is er altijd wat mogelijk. Gewoon vragen naar een karton prijs van het product die je wilt, dat gebeurde vorig jaar ook regelmatig.

Je zou ook kunnen kijken eventueel naar de Stormchaser van Wolff.
Wellicht is die makkelijker verkrijgbaar voor je

Die karton actie was volgens mij nog zelfs een stuk voordeliger, €85,- geloof ik voor 4 stuks. Je kan trouwens altijd een mailtje sturen naar Zena, dan is er altijd wat mogelijk. Gewoon vragen naar een karton prijs van het product die je wilt, dat gebeurde vorig jaar ook regelmatig.

Ik heb gemaild :cool: afwachten nu :p

Afgelopen jaar was een karton 80 geloof ik.Dit blijft toch wel de beste crackling chry waaier op de oude New moon na dan.

Dit jaar een karton voor 85 kunnen bestellen. Vorig jaar deze en die van vuurwerk totaal gehad. Deze steekt er toch wel bovenuit!

Back
Bovenaan