[WINACTIE 3 - 2017] Win een HFF Hallucinator! [WINNAARS BEKEND]

Even gestructureerd te werk gegaan en met 10 minuten stond mijn winkelwagentje op het juiste bedrag :) Nu maar weer duimen :thumbsup:

Ik heb mijn mail een aantal uren voor deze post verstuurd en ik had dus wel dubbele producten behalve van die 3/4 waarvan aangegeven stond dat je er maar 1 mocht gebruiken...

Er zijn wel vereisten; je mag van elk product maximaal 1 stuk gebruiken en de volgende producten moeten in de winkelwagen zitten:
•Een VOLT! Flowerbed met 1kg kruit
•Een VOLT! Flowerbed met 1,5kg kruit
•Een VOLT! Flowerbed met 2kg kruit
•Een box uit de VOLT! Siqnature collectie

En denk erom; om mee te dingen naar die hoofdprijs moet je alle prijsvragen hebben meegedaan. Een fout antwoord is ook een antwoord, haak er niet op af! :wink:

Ah balen dat ik niet mee mag doen met de grote prijs. Voor de eerste actie was ik een dag te laat. Voor de rest heb ik met alle acties meegedaan.

En denk erom; om mee te dingen naar die hoofdprijs moet je alle prijsvragen hebben meegedaan. Een fout antwoord is ook een antwoord, haak er niet op af! :wink:

pfff nou hij is verzonden.. uiteindelijk een hulplijn ingeschakeld (vriendin) die is altijd goed in spelletjes haha

Vrij snel gereageerd dat deze actie online kwam maar na meerdere keren puzzelen was het nog steeds niet gelukt, de oplossing zojuist eindelijk kunnen vinden met 19 producten en verstuurd :cool:

Back
Bovenaan