Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

30 mm of niet kaliber alleen zegt mij weinig over boeketgrootts, de transbomber schiet namelijk echt een stukje lager en de burst is op het randje dat komt echt zeer indrukwekkend over en ik heb vorige jaar echt heel veel boxen gezien. Kijk naar de fairytails en andere evo cakes van 2016, die schoten vaak een stuk hoger dan 2015 waardoor het boeket toch minder groot overkomt terwijl het zeker dikke boeketten zijn en dat is jammer maar ook begrijpelijk.

Deze cake spreekt mij persoonlijk niet zo aan, ik heb liever wat meer variatie.

Mja, beetje van hetzelfde allemaal. 4 potter en alle 4 doen ze hetzelfde

Wel mee eens maar dat zelfde wat ze doen lijken ze echt goed te doen!! Ik voel aan de dikke teen van mijn rechter en linker voet dat ik deze bestellen moet! Ik hou van goud, van blauw en van crackling in een rap tempo!! Deze box heeft dat alles. :p

Marchel, als ik deze bestel en de winkelier heeft ze niet meer op voorraad, is de kans dan 100 procent dat ik uit de 2017 batch krijg?

Wel mee eens maar dat zelfde wat ze doen lijken ze echt goed te doen!! Ik voel aan de dikke teen van mijn rechter en linker voet dat ik deze bestellen moet! Ik hou van goud, van blauw en van crackling in een rap tempo!! Deze box heeft dat alles. :p

Marchel, als ik deze bestel en de winkelier heeft ze niet meer op voorraad, is de kans dan 100 procent dat ik uit de 2017 batch krijg?

Ja.
Want bij ons was deze afgelopen jaar in 3 dagen uitverkocht.
En ook dit jaar met veel hogere aantallen zijn ze bij ons reeds uitverkocht terwijl ze nog binnen moeten komen:p

Gr
Evolution Fireworks

Op bovenstaande vind ik hem toch wel wat tegenvallen. Qua tempo en ook qua blauwe comet al kan dat ook door de film komen.

Zit te twijfelen tussen deze en de transbomber. Op de video's lijkt het dat deze ondanks de grote boeketten toch een stuk rustiger oogt dan de transbomber. Ik bedoel hiermee de crackling die minder agressief overkomt. Kan iemand bevestigen of dit het geval is, of dat deze net zo wild presteerd als de transbomber als finale box.

Back
Bovenaan