Sick 6

Hier kun je de verschillen een beetje zien:
2012 links 13 rechts, overigens staat op 2012 versie geimporteerd door GBV Veenendaal en uit 13 staat Vuurwerkvisie en ook gemaakt door andere fabriek wat misschien ook de mindere afwerking verduidelijkt. Verder gewoon een leuke single shot.

sick 6-1.jpgsick 6-2.jpgsick 6-3.jpgsick 6-4.jpg

Het zijn leuke thunderkings met een mooie burst en een redelijke boeket, alleen dit jaar zijn ze heel slecht afgewerkt vind ik, de pootjes zitten helemaal scheef, bij mij zitten zelf bij een aantal thunderking de dop waar hij normaal opstaan, in het andere gat, dus dat de bombet in de buis knalt.., papier zit slecht omheen..., maar voor de prijs is het wel een redelijke single shot, maar wel even opletten of alles goed zit voor het aansteken.
(PS: Dit is niet bij 1 pakje, maar het verschilt per pakje, ik heb er 22 gekocht, sommige waren helemaal in orde, sommige helemaal slecht)

Ik had 90 stuks Sick 6 dit jaar, wat een geweldige dingen =D Knallen loeihard, toch wel gelijk aan de Asian Thunder, en zijn zeer goedkoop. Bij de plaatstelijke Zena waren ze 11,25 voor 36 stuks. Ook geen weigeraars gehad. Alleen bij eentje kwam de bombette er niet goed uit en ging maar 3 meter hoog en knalde daar al, dat was dus een beetje gevaarlijk. Maar verder geen problemen gehad met deze toppers

Hier ook 11,25 bij de plaatselijke zena voor 36 Stuks. waren geen verkeerde single shots voor dat geld.

Knalde naar mijn mening dit jaar lager , maar desondanks een van de beste single shots.
Hier bij Zena Delft ook 11,25 voor 36 stuks. Had deze actie 2x genomen :)

Ik vond het wel gave dingen, mooie groene mine en dan een aardig goede knal. Heb me er prima mee vermaakt, volgend jaar komen ze er weer in !

Gezien alle goede recensies hier ga ik de Sick6 halen. :) Ze zijn deze week nog in de aanbieding: 6 pakjes voor €9,- !!!!! Dat wordt inslagen geblazen. :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Had je de oude en nieuwe versie gebruikt in dat filmpje? Want de eerste paar geven geen mine, en de rest wel. Als ik nu op de site bij Zena kijk staat er bij productbeschrijving:

bang, crackling, mine, tail.

Ja, wat is het nu? :D Afgelopen jaar waren ze namelijk zonder mine en crackling, en het jaar daarvoor weer MET. Lijkt me een beetje vreemd om zo te schommelen met je producten

Als je de foto van de bak op het filmpje bekijkt zie je dat ze bijna allemaal rood plastic aan de bovenkant hebben, behalve de meest rechtse 2 rijen die rood crepe papier hebben. Die met crepe hebben geen mijn, die met plastic wel.

Ik heb vorig jaar gewoon die met plastic gekregen, dus het is gokken welke soort je krijgt bij je dealer :p

Ik vond ze erg tegenvallen dit jaar. Zoals je hierboven kunt lezen waren ze vorig jaar loeihard, maar ik had deze keer andere uitwerkingen. Er zaten heel veel singleshots bij die eerst crackling gaven en daarna knalden in een boeketje, maar de oude, zonder boeketje en crackling, zaten er ook gewoon nog tussen, en die knalden overduidelijk harder dan die met crackling. Ook klapten er een paar meteen in de buis, wat nogal gevaarlijke situaties kan opleveren. Erg zonde vind ik

Ik vond ze erg tegenvallen dit jaar. Zoals je hierboven kunt lezen waren ze vorig jaar loeihard, maar ik had deze keer andere uitwerkingen. Er zaten heel veel singleshots bij die eerst crackling gaven en daarna knalden in een boeketje, maar de oude, zonder boeketje en crackling, zaten er ook gewoon nog tussen, en die knalden overduidelijk harder dan die met crackling. Ook klapten er een paar meteen in de buis, wat nogal gevaarlijke situaties kan opleveren. Erg zonde vind ik
Waarschijnlijk had ik nog de oude want heb ten eerste geen crackling gezien. En ten tweede klapte ze goed hard. Edit productiejaar 2013

destijds toch wel de betere budget single shot voor nog geen 2 euro.
Mooie felle mine groen/rood en een ti boeket nog wel redelijke burst.
Hoe ze nou gaan durf ik niet te zeggen had een karton die niet op was gegaan dus vorig jaar niet aangeschaft.
Deze komt beter tot ze recht met schemer en of donker.

Back
Bovenaan