Zena Trophy 2017 Kalkar Duitsland

Gewoon even nieuwsgierig, maar waar moet je deze eigenlijk ophalen want dat kan ik nergens terug vinden ?

Wat ik op FB heb gelezen krijg je een actiecode via de mail gestuur. Vervolgens kan je een afhaalpunt selecteren op de site van Zena Nederland

Met 5 inch kun je idd ook een dikke show schieten, dan zullen we er ook wel vrij kort opstaan vermoed ik.
Kölner lichter is 8" en afstand 200m, de rijn is daar 400m breed. En ook bij de Japantag en kermis vuurwerk in Düsseldorf is 8" max.
Zelfs de Annakirmes in Düren heeft 6 inch en daar sta je maar 100m ervan af.
Dus wat dat betreft is het kaliber met de aankondiging dat het de dikste show van noord-europa word en kleine tegenvaller.
Desalniettemin heb ik er enorm veel zin in.

Ik heb de xtreme pyron trui weer aan. Als mensen een praatje willen maken spreek me gerust aan lijkt me altijd mooi om weer mensen te ontmoeten die de zelfde passie/hobby hebben.

Nieuw product van Zena? Lijkt me sterk dat dit gewoon kan in België? Echter staat hij wel in een stand op de Trophy...

Schermafbeelding 2017-09-23 om 14.07.58.png

Ik ben in het hotel, ga zo die kant op. Herkenbaar aan eerst een wit shirt met opzettelijke verfvlekjes, en daarna zwarte trui en zwart petje als t afkoelt...

Back
Bovenaan