Garden Party 1 [ass]

In mijn box zit ipv D een tweede keer B, en in plaats van C cake C uit de Smash Box 3.. Heel erg bijzonder, vraag me bijna af of deze al open was geweest..

In mijn box zit ipv D een tweede keer B, en in plaats van C cake C uit de Smash Box 3.. Heel erg bijzonder, vraag me bijna af of deze al open was geweest..

Hmm dat is wel apart inderdaad...zou er mee terug gaan als je die mogelijkheid hebt en alsnog om een goede versie vragen.

Helaas heb ik daar geen tijd meer voor.. Was ook de laatste werd mij verteld, iets met een zeiknatte pallet waardoor ze er minder geleverd hadden gekregen.. Nouja het is niet anders helaas. 2e keer cake B is geen ramp, maar baal wel van C

Afgelopen jaar in mijn finale project verwerkt. Ik had nog wel de oude versie, dus met de falende eerste cake. Ook had ik zelf een foutje gemaakt met doorlonten, waardoor ik hem opnieuw moest aansteken en daardoor de laatste 2 cakes tegelijk gaan.
Moet zeggen dat ik dit wel een hele mooie box vind met goede tijdsduur. :)

Te zien vanaf ongeveer 0:40
https://vimeo.com/200729781
Vimeo filmpje wil niet embedden. :shy:

Eddy.

Straatfilmpje! wat een box, heerlijk om naar te kijken. Burst en effecten zijn dik in orde. Het gevarieerde tempo maakt hem niet 'saai' om 2:30 uur viel hij wel op in de straat :p

Straatfilmpje! wat een box, heerlijk om naar te kijken. Burst en effecten zijn dik in orde. Het gevarieerde tempo maakt hem niet 'saai' om 2:30 uur viel hij wel op in de straat :p

"toevallig" liep ik tegen je filmpje aan op yt toen die er net op stond... deze trekt mij dus over de streep om bij gerrit te gaan bestellen... thnx!

Dank u,

zoek nog een mooie showbox voor om 12uur.. of iig voor als de buren klaar zijn :)

Dat zijn alle 6 de cakeboxen wel! De 30mm zijn echt heel sierlijk en de Smash box 2 is wat meer met een tempo. Die had ik in de vooravond geschoten en dat was puur genieten!

Grote twijfel over deze box, ben bang dat het tempo net wat te laag ligt om na 00:00 te schieten?

Dan schiet je hem toch per 2... Ik zie het probleem niet :p

Denk dat hij er nog prima mee door kan na 00.00u, door de perfect uitgevoerde effecten. Tempo is niet zo laag dat er voor je gevoel echt pauzes tussen de schoten zitten.

Grote twijfel over deze box, ben bang dat het tempo net wat te laag ligt om na 00:00 te schieten?

Er zitten niet echt grote pauzes tussen de schoten wat echt storend is, maar ik vind hem persoonlijk te traag. Sierlijke bak 100%, maar met 6 trage cakes verlies ik mijn aandacht. Is bijvoorbeeld wel handig om in een show te verwerken, om zo lege plekken te voorkomen (als je fakkelt). Anders lekker voor 0:00 afsteken, kun je er van genieten!

Dan schiet je hem toch per 2... Ik zie het probleem niet :p

Denk dat hij er nog prima mee door kan na 00.00u, door de perfect uitgevoerde effecten. Tempo is niet zo laag dat er voor je gevoel echt pauzes tussen de schoten zitten.

Dit jaar rustig aan doen met het budget, dus per 2 wordt hem sowieso niet haha

Back
Bovenaan