Vuurwerk Almere Haven Freak Actie 2017 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zou wel even fijn als je reageert op je mail, want ik heb tot op heden nog geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling. graag even contact dank u wel.

Goede avond Vespercycloon

Zou je mijn even een pm kunnen sturen met de naam waar het op besteld is aub.
Ik ben namelijk net terug van vakantie en heb nog niet in de info mail gekeken.
Als je even een pm stuurd zorg ik dat het voor mekaar komt meteen want die kan ik wel lezen via de telefoon.

Ik was even 2 weken er tussen uit namelijk.

Vriendelijke groet,

Dennis

Als het goed is heeft iedereen nu bericht of via de mail of pm gekregen.
En moet alles opgelost zijn want alles is weer bij gewerkt.

Profiteer nog even van de freak prijzen op onze site.

Dennis

Zojuist een extra aanvulling op het assortiment gedaan van EVO.

DE HAPPY HARDCORE !!!

We hebben er een aantal aangekocht vanwege een aantal vragen die we hebben kregen vanuit het forum en daarom extra in het assortiment opgenomen.
( de eerste 5 staan vrij in de voorraad voor € 100 euro !!! ) .

Dennis

www.vuurwerkalmerehaven.nl

www.vuurwerkalmerehaven.nl Happy Hardcore Assortiment.jpg

Happy hardcore evolution www.vuurwerkalmerehaven.nl.jpg

Laatst bewerkt:

DE HAPPY HARDCORE !!!

We hebben er een aantal aangekocht vanwege een aantal vragen die we hebben kregen vanuit het forum en daarom extra in het assortiment opgenomen.

Dennis

Bekijk bijlage 32974

Bekijk bijlage 32975

Nog 3 stuks beschikbaar als deze op zijn zal de prijs omhoog gaan.

Dennis

Hoppa happy hardcore assortiment besteld en een 2de Some like iT hot. Dennis je maakt me arm.

Maar even voor Dennis en zijn crew echt super contact. Kunnen veel een voorbeelden nemen

Ik heb zojuist ook een happy hardcore set besteld hier. Kon het niet laten. Mijn bestellingen beginnen vorm te krijgen.

De happy hardcore was snel uitverkocht ik heb het even nagekeken en we gaan er nog 5 extra vrij geven voor € 100,00 daarna is deze actie echt voorbij.

Ik zal er vandaag 5 vrij op voorraad zetten voor € 100,00.

Vanavond rond 20:00 Zullen er 5 vrij komen in de voorraad.

Dennis

Laatst bewerkt:

DE HAPPY HARDCORE !!!

Dennis

Bekijk bijlage 32974

Bekijk bijlage 32975

De eerste 5 waren al snel verkocht nu zo als eerder gemeld vandaag de laatste 5 extra opgeboekt voor € 100,00 !!!

SOME LIKE IT HOT 2017

De Some like it hot is een combinatie van een fontein en een cake.

Een hoge zilveren fontein met rood en groen wordt gevolgd door diverse effecten.

Brocade crown met gouden coconut, rode glitter willow met blauwe sterren, flower crown naar rood, groen en blauw,

ti-flower willow met rode glitter, brocade crown king met blauwe sterren en brocade crown king met crackling pistil als afsluiting.

Nu nog te bestellen voor € 27,95 deze prijs is nog tijdelijk even geldig.

attachment-1.png

Ook hebben we de 3 nieuwe boxen van EVO nog voor de actie prijs online staan.

Rond half september zullen wij de prijzen geleidelijk gaan verhogen van zowel Pangu en Evolution.

Dennis

Vandaag de zoveelste levering van Evolution Fireworks binnen gehad in Almere.
En we gaan nog iets uitbreiden met het assortiment van Evolution in Almere.
We kunnen weer aan het werk en kartonnen uitpakken :D
Ook zullen we gaan komen met de nieuwe artikelen van Pangu Fireworks zeer binnenkort.

Dennis
20170908_122502.jpg

Ff een bestellinkje geplaatst :D de laatste 2 Titanium thunders

Oh even een tipje, in de bevestigings-email staat de gekozen afhaaltijd niet. :idea:

Ff een bestellinkje geplaatst :D de laatste 2 Titanium thunders

Oh even een tipje, in de bevestigings-email staat de gekozen afhaaltijd niet. :idea:

Goede morgen nathanael

Als het goed is staat het er gewoon netjes op normaal.
Wil je mij hem even mailen hoe die binnen is gekomen daar ben ik wel even benieuwd naar namelijk.
[email protected] laat even weten als je hem verstuurd hebt dan kijk ik even in de mail meteen voor je en kan ik dit oppakken want in mij systeem staat gewoon de afhaaltijd namelijk op de bon.

Bedankt voor je bericht en de order.

Dennis

Laatst bewerkt:
Zo als al eerder aangegeven zullen wij de prijzen gaan verhogen van Evolution en Pangu.
We hebben besloten om dit niet deze maand al te doen zo als eerder gemeld op het forum maar
we zullen dit gaan doen vanaf eerste week oktober.
Hierna zullen wij de shop gaan vullen en klaar maken voor de voorverkoop vanaf 1 november.
Zo heeft iedereen nog even de tijd deze maand maar let op ik vul hem niet meer bij voor deze tijd dus als de voorraad op is is het op!!
Wel zal ik nog proberen om voor deze tijd de nieuwe artikelen online te krijgen van Pangu ik wacht nog op de afbeeldingen en dan zal ik ze plaatsen nog. ( met een leuke prijs :D )

Wil je nog wat aankopen wacht dus niet te lang maar profiteer er nog deze maand van :D

Dennis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan