Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Patrick, wat goed dat je de voorgaande discussie lekker langs je heen laat gaan. Het contact afgelopen jaar met jou, en de wijze waarop ik geholpen ben door jouw collega's is van ongekend niveau.

Dat wilde ik kwijt, maar wens je vooral een onvergetelijke bruiloft toe.

Zijn verzoeknummers nog mogelijk? Zo ja: On The Beat van Pangu :-)

Verzoek nummers indienrn mag altijd. Ik ben nu op vakantie, dasrna zal ik langzaam aan zodra ik alle info heb van de nieuwe assortimenten gaan puzzelen wat we gaan opnemen etc. Maar neem dit zeker mee.
En ook neem ik het hem niet op, mee bstellen kan ik hem altijd voor je !

Bedankt dat je ondanks de vakantie evengoed het forum checkt! :) Ik ben heel benieuwd naar het nieuwe assortiment. Succes/plezier gewenst met het samenstellen. Mocht 'On The Beat' niet in het vaste assortiment opgenomen worden, dan maak ik graag gebruik van jouw aanbod :D

Fijne vakantie!

De website doet het ook al een tijdje niet trouwens, ligt dat aan mij of is dat omdat je op vakantie bent?

Geniet iig van de vakantie :) groetjes

De website doet het ook al een tijdje niet trouwens, ligt dat aan mij of is dat omdat je op vakantie bent?

Geniet iig van de vakantie :) groetjes

Heeft denk ik met je cookies/cache te maken, er is een update op de site geweest en daardoor kan je wel eens er last van hebben.

Heeft denk ik met je cookies/cache te maken, er is een update op de site geweest en daardoor kan je wel eens er last van hebben.

heb alle geschiedenis/ cookies e.d. gewist maar krijg het niet voor elkaar :rolleyes:

EDIT: Hij doet het wel als ik www. er voor type :) oke geregeld

Overigens gelden de huidige prijzen tot en met morgen.
Ik ga na mijn vakantie kijken of ik de huidige prijzen nog kan verengen t/m eind augustus.
Maar weet niet wat voor een werk er op me ligt re wachten.

Wil je na morgen toch nog iets bestellen, mail me dan even en dan regelen we het voor de huidige prijs buiten de site om!

Het is ons helaas door de drukte niet gelukt om de prijzen op de site nog aan te passen tot einde van de maand.
Nu komen er de laatste dagen nog vrij veel mailtjes binnen of de actie nog geldt.
Ik kan jullie tot en met 31/8 nog de actie prijzen aanbieden, stuur hiervoor ons dan even een mailtje met welke producten je zou willen bestellen en dan mail ik de prijzen terug aan je.

Tevens zijn wij achter de schermen alweer druk bezig met het nieuwe seizoen.
Ik ben al reeds bij Wolff op bezoek geweest om daar een deel van de nieuwe producten te mogen aanschouwen en natuurlijk zitten de demo's er ook alweer aan te komen!

Mochten jullie bepaalde producten graag in het assortiment zien, stuur me dan gerust een mailtje zodat ik daar naar kan kijken.

Gisterenavond was ik aanwezig bij de vuurwerkdemo van Vuurwerkmania en wie liep ik daar tegen het lijf...Patrick/Vuurwerk Huizen!!! Dacht wat doet hij hier en daarbij hoop ik zeer dat Patrick er is voor een leuke uitbreiding van het assortiment ff leuk gesproken over van alles en nog wat en natuurlijk een mooie demo gezien. Dus voor de freaks van Vuurwerk Huizen zou ik zeggen wacht ff rustig af met bestellen van producten van Mania want naar mijn idee kunnen we straks ook daarvoor terecht bij ons aller Vuurwerk Huizen....

Dat zou wel goed uitkomen. Dit jaar wil ik een jaartje rustig aan doen en ook niet teveel winkels bezoeken. Met VuurwerkMania in Huizen ben ik waarschijnlijk met 1 winkel klaar :cool:.

Wij waren idd bij de demo van Vuurwerkmania aanwezig en dit was niet alleen om een mooie show te zien.
Maar wij gaan ook kijken of wij VuurwerkMania kunnen toevoegen aan ons assortiment, hierover zitten wij op korte termijn met hun om de tafel.
Uiteraard zal ik zodra er meer over bekend is, het hier melden!

Wij waren idd bij de demo van Vuurwerkmania aanwezig en dit was niet alleen om een mooie show te zien.
Maar wij gaan ook kijken of wij VuurwerkMania kunnen toevoegen aan ons assortiment, hierover zitten wij op korte termijn met hun om de tafel.

Yeah!! Als Wolff ook aan boord blijft is mijn derde en laatste adresje ook bekend!

Tof hoor Patrick, maar dit had ik vorige week al van je gehoord. Nog meer mooi speelgoed er bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan