Vuurwerk Almere Haven Freak Actie 2017 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk bezig Dennis. Nog een golden age box erbij besteld. Kon hem toch niet laten liggen. Slecht voor de portemonnee dit soort acties. Vrees voor het najaar...

Laatst bewerkt:
Hi Dennis lekkere actie ik zit te kijken om ook een bestelling te doen maar is het duidelijk welk productiejaar de garden party 1 en smash box 2 zijn?

Heee Dennis, ik heb begin dit jaar de smash box en het fairytail ass. Besteld in de 2016 versies. Nu zie ik dat er niet meer bij staan op de site, maar er staat ook geen jaar op de bevestiging. Gaat dit wel goed komen?

Heee Dennis, ik heb begin dit jaar de smash box en het fairytail ass. Besteld in de 2016 versies. Nu zie ik dat er niet meer bij staan op de site, maar er staat ook geen jaar op de bevestiging. Gaat dit wel goed komen?

Goede morgen

Geen probleem deze orders staan al klaar in de bunkers met 2016.

Groet Dennis

Laatst bewerkt:
Zo eerste nieuwe product is besteld. Serenity van evo. Nu nog wachten op de nieuwe gbv producten. Dennis wederom bedankt voor de mooie producten die je aanbied.

Net de eerste bestelling voor dit jaar gedaan, wilde eigenlijk nog een maandje wachten maar kon me niet meer bedwingen:p

2 x Some like it hot
On the beat
Brasilian Box
Euphoria Spectacle Show 100
Snowstorm Limited Edition
Enegyzer
Fairytail assortiment
3 x Heaven

Tijdens het bestellen kwam ik er achter dat het gewenste timeslot niet meer beschikbaar was. Even een pb gestuurd naar Dennis, vrijwel gelijk een reactie en na een kort belletje was alles perfect geregeld.

Dennis bedankt voor de top prijzen, acties en je geweldige service

Zo eerste nieuwe product is besteld. Serenity van evo. Nu nog wachten op de nieuwe gbv producten. Dennis wederom bedankt voor de mooie producten die je aanbied.

Haha, lekker bezig hoor. Films en producten komen online en je hebt meteen besteld! En moet zeggen wel voor erg aantrekkelijke prijzen i.c.m. de zomerkorting.

@magicSjefke, mooie lijst hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan