Zena Trophy 2017 Kalkar Duitsland

Dat ben ik met je eens maar je kan je afvragen of die biertjes nu echt noodzaak zijn en je hotel dus ook?! Kan je niet zonder bier?

Als er mensen zijn die een biertje willen drinken wat is daar het probleem van ?
Omdat jij nou geen bier drinkt ?!
Wat jij nou doet is hetzelfde met mensen die niet van vuurwerk houden en willen dat dat ook niet meer mag.
Wat ik niet leuk vind mag een ander ook niet doen.

Laatst bewerkt:
Ik ga niet om een paar biertjes te kunnen drinken een hotel moeten boeken van wat ik lees 500 euro. Daar ging het mijn om. Enig idee hoeveel bier ik kan kopen voor 500 euro?

Ik denk dat er veel het plaatje missen.
Er word hier nu gediscussieerd over bier drinken maar ik ben van mening dat dit bijzaak is.
Het is een vuurwerk evenement waar men eventueel een biertje kan nuttigen!
Maar Let wel DON'T DRINK AND DRIVE!!!
Geniet van een biertje of hoeveel dan ook maar neem je verantwoording.

Gr
Marchel

Precies, genoeg over gezegd nu, laten we het weer over het festival zelf hebben :wink:.

Weet jij dit zeker want anders is het een duur weekend. Kom je op 500+euro uit

Een bekende van dit forum ( en een bekende youtuber ) vertelde mij dat hij contact had opgenomen met het hotel in verband met de hoge prijs die natuurlijk komt door de entree en onbeperkt eten/drinken. En dat ze binnenkort met een speciaal arrangement kwamen voor de Zena Trophy die goedkoper is. Dus ik weet niet of toen je gebeld had erbij had vermeld dat je naar de Zena Trophy gaat?

Ik vind het nogal apart dat je van zaterdag op zondag niet kan omdat ze dan 'vol zitten', maar je wel van vrijdag t/m zondag kan.. het kan ook zo zijn dat ze dit zeggen voor bezoekers van het park om de kamers vrij te houden voor de Zena Trophy gangers.

Het beste kan je even bellen lijk me. Als ze vol zitten dan word het gewoon terug rijden voor mij. Liever niet natuurlijk want het is wel een stuk rijden en ik wilde er een leuk weekend van maken, maar het is ook weer geen wereldreis.

Volgens de zena website:

ZENA WUNDERLAND ARRANGEMENT
Weekendarrangement All-in light Vrijdag 22 september – Zondag 24 september 2017

€ 199,00

Kinderen t/m 12 jaar 50 % korting

Dit arrangement is inclusief:

Aankomst en Check-in vanaf 15:00 uur
Overnachting
Ontbijt
Lunch
Diner
Koffie & thee met gebak
Frisdrank, bier en wijn (ook Port & Sherry)
Toegang tot Kernie's Familiepark
Sport- en spelfaciliteiten
Gezellige entertainment, o.a. in onze caféstraat
Check-out om 10u00 uur

WELDRA BESCHIKBAAR!

Volgens de zena website:

ZENA WUNDERLAND ARRANGEMENT
Weekendarrangement All-in light Vrijdag 22 september – Zondag 24 september 2017

€ 199,00

Kinderen t/m 12 jaar 50 % korting

Dit arrangement is inclusief:

Aankomst en Check-in vanaf 15:00 uur
Overnachting
Ontbijt
Lunch
Diner
Koffie & thee met gebak
Frisdrank, bier en wijn (ook Port & Sherry)
Toegang tot Kernie's Familiepark
Sport- en spelfaciliteiten
Gezellige entertainment, o.a. in onze caféstraat
Check-out om 10u00 uur

WELDRA BESCHIKBAAR!

Had het goedkoper verwacht. Mij teveel geld voor dat dagje. Ik zou enkel geintresseerd zijn in een overnachting, de rest hoeft van mij niet, dan maar de camping opzoeken ben je voor 10/15 klaar met je tent, gaat mij er meer om dat je kan overnachten omdat je zoveel alcohol in je bloed heb zitten dat je niet terug mag rijden. Dat pretpark komt niemand voor lijkt mij :p

Ik heb even gekeken, maar het lijkt niet meer beschikbaar. Voor mij en het gezin zou ik uitkomen op €500,- voor twee overnachtingen, All-in drinks, toegang tot het park (voor vrouwlief en de kids vooral)en natuurlijk de Trophy. Maar dan moet het wel beschikbaar zijn.

Moet hè ff via de site van zena staat een link. Maar ik kom op 430 euro uit voor 2 personen

Klopt, heb ik gedaan. Ik heb er nog twee kids bij waarvan er eentje deels moet betalen. Echter, als je klikt op reserveren komt de melding dat het online niet beschikbaar is.

We hebben net ff buiten kalkar een hotel geboekt voor 1 nacht in Kehrum.
Is ongeveer 7 km er vandaan.En dan ben je incl ontbijt ongeveer 90 euro kwijt.

Back
Bovenaan