emieloss
VWC lid
Veel succes daar, hou die Chinezen lekker kort.
Dat zijn ze al he

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Veel succes daar, hou die Chinezen lekker kort.
Lekkere teaser hoor! Ik heb de Insane helaas niet gehad, maar ik vind hem echt overweldigend overkomen op film. Dit komt mede door de diversiteit van goed uitgevoerde effecten en verschillende schietrichtingen. Dus als de Insane de inspiratiebron is voor deze box, dan ben ik erg benieuwd naar het eindresultaat.
Dat heb je goed bedacht.
3 insanes maar dan andere effecten en uiteraard een leuke finale.
Kleur en willows en dahlia's zijn mijn favoriete effecten hint hint hint![]()
Ook komt er een leuke box bedacht vanuit de cake Insane, dit zal een box worden met 3 cakes met verschillende shapes, genaamd 3xHeaven.
Marchel, nog een goede gilpijl kunnen vinden in china?
zwaar teleurgesteld! Maar aan zulke producten kan je als importeur je eigen echt onderscheiden, een goede 100000 ouderwetse rotjes, jumping jacks die wel echt draaien, gillende keuken meiden die wel echt gillel, zeven klappers ....enz als liefhebber heb ik voor zulke producten echt geld over.
Misschien kan je wel de babypijlen zoals ze ooit waren terugbrengen op de markt.
Goeie harde fluit en een grammetje flash als knal.
Deze haalde de 25 meter hoogte wel.
Een 100 000 met goede kwaliteit bp ben ik ook benieuwd naar, alhoewel ik dan als importeur voor een 50 000 formaat zou gaan zodat de drempel voor de normale consu wat lager ligt.
Lijkt me leuk!