10 Jaar Vuurvent!

vuurvent

VWC lid
10 Jaar geleden heb ik mijn youtube kanaal aangemaakt, sinds 2009 ben ik begonnen met het zelf filmen van vuurwerk videos om terug te kijken door het jaar heen, sinds 2010 ben ik die gaan delen op mijn kanaal met mede-fanaten.
Hier een kleine greep videos van vuurwerk evenementen die ik in die jaren meegemaakt heb.

Gefeliciteerd! Op naar de volgende 10 jaar!
Ik kijk elke keer weer uit naar jouw video's, gaaf dat je overal heen gaat!

Leuk man met die tekst erbij! Goed dat je je niet uit het veld hebt laten slaan met een tegenslag, gewoon doorgaan met je hobby. Op deze manier is het misschien uiteindelijk alleen maar leuker!

Luuk 10 jaar alweer,je films zijn altijd top.
Ga zo daar man.
Ik zeg maar zo je bent pas een echte vent als je de vuurvent kent.

Top, mooie films heb je! Wat zou je zelf na Fallas nog het meest aanraden om te doen?
Thanks!, ik vindt dat je een batteria in italie ook wel eens moet ervaren nadat je valencia hebt meegemaakt, dat is echt ongekend hard hehe, en gewoon lekker omdat je zo dichtbij ken komen, ook zijn de avondshows daar zeer de moeite met weer heel ander vuurwerk dan wat je in bijvoorbeeld spanje heb.

Gefeliciteerd Plakvent :D

thanks, haha altijd blijven plakken, was mooi :)

Nice Luuk, ga zo door, zie je vast weer op de Trophy of Valencia ;)
thanks, ja trophy zeker aanwezig! :-) en de fallas vliegticket zit alweer in de pocket!

Thanks, wie weet!
Me passie zal nooit verdwijnen, mischien dat het wat jaren op een lager pitje gaat in de toekomst maar als het er eenmaal inzit gaat het er nooit meer uit.

Gewoon doorgaan met genieten en je passie delen met je medefreaks!!

Zie je zoiezo wel weer in Valencia! :-)

Thanks, wie weet!
Me passie zal nooit verdwijnen, mischien dat het wat jaren op een lager pitje gaat in de toekomst maar als het er eenmaal inzit gaat het er nooit meer uit.
Zelfs dat lagere pitje gaat niet goedkomen geloof me! Me fam hoop het al 25 jaar!

Mooie beelden hoor, je hebt zat gefilmd in de afgelopen 10 jaar! Kom maar op de komende jaren, de kwaliteit wordt ook duidelijk steeds beter en je bezoekt prachtige plekken voor het vuurwerk. Hoe een hobby doorgaat kan je niet voorspellen, maar we zullen nog zat moois mogen verwachten! :wink:

Back
Bovenaan